dinsdag 18 augustus 2015

Shoplog - Lush, H&M, Hema, Kruidvat


Ik heb weer geshopt! Bijna altijd als ik op vakantie ben in het buitenland geef ik vrij weinig geld uit aan kleding en make-up. Zodra ik dan thuis ben, heb ik extra veel zin om nieuwe dingen te kopen  en dat is me deze keer best goed gelukt al zeg ik het zelf. Ik kocht een nieuwe schooltas, producten van het nieuwe assortiment van Essence, schriften en meer.


Lush
 


Eigenlijk koop ik niet heel vaak bij Lush, maar ik had zoveel goede verhalen gelezen over Tea Tree Water Toner gelezen  dat ik het geld er toch voor over had. Deze ga ik nog uitgebreid testen en als het me bevalt horen jullie er meer over.

100 gram €6,95



Ook kocht ik Lush Angels On Bare Skin. Ik had hier ooit een proefje van gekregen en daar was ik toen zo blij mee dat ik dit vanaf nu iedere dag wil kunnen gebruiken. Ik vind het best prijzig en je moet het ook best snel (voor midden oktober) opmaken omdat dit product zelf conserverend is.

100 gram €9,90


En ik kreeg er nog gratis vier Ultra Blast Toothy Tabs bij, tabletjes om je tanden mee te poetsen.

Hema en V&D


Bij Hema en V&D kocht ik nog wat laatste schoolspullen. Veel dingen had ik al in huis, maar 'correction fluid' miste bijvoorbeeld nog.

€1,50


Net als lijmstiften.

€1,00


Ik  kocht nog acht a5 lijntjes schriften.

€2,50 per pak van vier schriften


En twee wiskunde schriften bij V&D

Twee stuks €2,00

H&M


Ik ben dol op dit soort jurkjes en al helemaal als het een okergele kleur is. Okergeel vind ik prachtig en ik ben dan ook heel blij dat ik dit jurkje heb gevonden.

€14,95


Dit is iets wat je eigenlijk echt moet aanzien voordat je erover kunt oordelen. Het is een iets netter vest in een wijnrode met witte kleur en ik ben er heel blij mee.

€19,95


En, ik heb een nieuwe tas voor school. Ik heb in de derde en vierde klas met hetzelfde model in een zwarte kleur gedaan, alleen na twee jaar was die wel aan vervanging toe. Omdat ik het wel een hele fijne tas vond, kocht ik hem weer maar dan in een lichte taupe kleur. Hier ga ik het in de vijfde en zesde weer mee doen.

€39,99


Kruidvat


Ik was eigenlijk opzoek naar de base&topcoat van Kruidvat eigenmerk, maar die hadden ze niet meer. Toen zag ik een nail whitener en bedacht ik me dat dat ook wel handig was haha.

€2,99


Op sommige momenten heb ik zin om nepwimpers te dragen alleen vind ik dat vaak te heftig. De oplossing zijn halve wimpers en laat Essence die nou net zo verkopen in hun nieuwe assortiment.

€2,59


Op vakantie ben ik voor mijn doen iets bruiner geworden en dus wilde ik een iets donkerdere concealer. Normaal gesproken heb ik kleurnummer 10 en dus dacht ik dat als ik 20 zou kopen ik wel goed zou zitten. Niet dus. 20 is alleen iets roziger, 10 is iets geler.

€2,59


€1,99

Ook heeft Essence dertien nieuwe Sheer & Shine lipsticks in haar assortiment. Voor schooldagen lijkt me dat ideaal en dus kocht ik 03 BFF en...

... kocht ik ook een rode in de kleur 13 Like A Princess.

€1,99

Xenos


En als allerlaatste heb ik eindelijk de Bean Boozled Jelly Beans te weten bemachtigen. Ik had stad en land afgezocht en uiteindelijk vond ik bakken val bij Xenos.

€3,99

Bedankt voor het lezen!

2 opmerkingen:

  1. Leuke dingen heb je gekocht! De Bean Boozles challenge zou ik echt niet durven doen, ik krijg er al kotsneigingen van.. Haha!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eerlijk gezegd vond ik het heel erg meevallen. Van de vieze smaken had ik rotte ei, snot, kots en hondenvoer en rotte ei is de enige die ik écht vies vond, de rest was te doen.

      Verwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.