maandag 11 januari 2016

Catrice Treasure Trove Powder Blush Caviar and Champagne


 Naast de lipstick, waarvan afgelopen zaterdag een review online kwam, heb ik ook de gelijknamige blush gekocht. En ik durf nu alvast te zeggen, hij lijkt verdacht veel op Sleek Rose Gold.





Het is een perzik, roze kleur met gouden glitters en er zit een reliëf in met sterren. De glitters lijken ontzettend aanwezig, maar er zit een soort overspray overheen waardoor er naar het swatchen minder glitters overblijven. Meestal wordt dit gezien als iets negatiefs, maar in dit geval kan ik het alleen maar positief noemen. Na het swatchen zijn er nog genoeg gouden glitters over, maar dan alleen iets minder.

De kleur is echt heel erg goed gepigmenteerd en de peachy kleur met gouden glitters is gewoon ontzettend mooi. Ik kan me voorstellen dat je de glitters iets te heftig vindt voor overdag, maar dan kun je hem altijd nog gebruiken voor een feestje.




Catrice Treasure Trove Powder Blush is te koop in januari 2016 bij Kruidvat voor €4,59.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.