woensdag 10 februari 2016

Essence lashes to impress - 03 half lashes


In het zuiden van Nederland werd de afgelopen dagen carnaval gevierd en ik ben ook even geweest. Van Essence kocht ik bij Kruidvat hele natuurlijke wimpers die helemaal niet zo duur zijn.



In het doosje zit ook een wimperlijm en die werkte wat mij betreft prima. Ik doe altijd eerst een beetje wimperlijm op de rug van mijn hand, vervolgens haal ik het de hele rand van de nepwimpers erdoorheen, wacht ik 30 seconden en daarna plak ik ze op mijn eigen wimpers.

Aan de rechterkant zitten de nepwimpers en links zijn mijn eigen wimpers met mascara


Ik heb echt hele korte, niet zwarte wimpers van mijzelf en subtiele wimpers zoals deze, zijn voor mij dan ook perfect. Als je weet hoe mijn normale wimpers eruit zien, zie je zeker het verschil maar het is nog steeds heel natuurlijk.

Ik ben heel blij met deze nepwimpers. Doordat het halve wimpers zijn, is het vrij makkelijk om ze op te plakken en blijven ze ook goed op hun plek. €2,59 is voor nepwimpers zeker niet te duur en deze kan ik dan ook zeker aanraden.

Essence lashes to impress 03 half lashes zijn te koop bij Kruidvat voor €2,59.

1 opmerking:

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.