zaterdag 9 februari 2013

Catrice LE Neo Geisha nagellak - 05 Planet Tokyo



Gisteren schreef ik al een review over één van de Lip and Cheek Colours uit de collectie Neo Geisha van Catrice. De collectie bestaat verder uit oogschaduw, eyeliner patches, oogpotlood én vijf nagellakjes, waarvan ik er vandaag één van ga reviewen. 05 Planet Tokyo.
 
 

Zoals ik al zei heb ik 05 Planet Tokyo gekozen, de groene kleur. Daarnaast zijn er nog vier andere kleuren: Discreet artist (wit), Picked cherry blossoms (roze), Madame Butterfly (rood) en Dance in Gion (paars). Catrice heeft dus erg mooie kleuren gekozen, die mooi bij het Japanse thema passen.


 Waarom heb ik de groene kleur gekozen? Hij viel me meteen op. Normaal gesproken houd ik eigenlijk niet echt van groen op mijn nagels. Maar deze kleur vind ik zó mooi! Hij heeft iets fris, iets zomers en een lakje in deze kleur kom je niet vaak tegen. Ik denk dat hij vrij uniek in zijn soort is, maar toch heel draagbaar.
 

 In het potje zit 10 ml, wat volgens mij vrij normaal is. Het potje is eigenlijk gewoon hetzelfde als alle andere potjes van Catrice, maar op de dop zie je Japanse kersenbloemsem. Of althans, zo noem ik het. Het is een leuk detail, wat het potje net dat beetje extra geeft. Op de foto's is het niet heel duidelijk, maar dat is het in het echt ook niet zo. Het kwastje is vrij breed, zoals we van Catrice gewend zijn.
 Op naar de swatches! (Ik heb overigens geen prachtige nagels en kan ook niet super mooi lakken :), maar het gaat natuurlijk om de kleur.)


Het lakje heeft een goede dekking. 1 laagje is nog niet voldoende, helaas. Maar dat kun je ook niet verwachten omdat het zo'n budget merk is. Als je een tweede laagje aanbrengt dekt hij volledig. En zie je de prachtige kleur heel erg goed.


Ik ben erg blij dat ik dit lakje heb gekocht. Hij lakt fijn, droogt redelijk snel en voor een prijs van 2,69 vind ik dat een hele prestatie van Catrice. De LE is tijdelijk verkrijgbaar, dus mocht je hem willen hebben zou ik er snel bij zijn.

Q: Heb jij al iets kunnen bemachtigen uit de LE, of ben je van plan om iets te gaan kopen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.