vrijdag 10 juni 2016

Essence The glow must go on - bronzing & highlighting palette




Allereerst een leuk nieuwtje: de blogger's beauty secrets palettes komen in het VASTE ASSORTIMENT van Essence. En dat is goed nieuws, want ik ben super blij met dit palette.




Mooie budget bronzers en highlighters zijn vaak moeilijk te vinden, daarom extra leuk dat Kruidvat en Trekpleister ze blijven verkopen. Het palette sluit met een magneet, voelt stevig aan én er zit een spiegeltje in. Super handig!




Er zitten mooie, warme, bronzen kleuren in. De oogschaduws zijn vrijwel mat, de highlighter lijkt enorm op Albatros van Nars en de bronzer lijkt stiekem wel een beetje op een Bobby Brown Shimmer Brick.


Zeker leuk dat er een zacht (!) kwastje bij zit voor de beginners, alleen je kan er vrij weinig mee. Het kwastje kan wat mij betreft dus weggegooid worden, maar toch leuk dat er aan gedacht is.



Ik weet niet hoe het kan, maar ik kreeg de swatches niet goed scherp. Maar geloof mij, alles is enorm gepigmenteerd en de glans is echt insane. De drie linkse kleuren zijn de glowing bronzers, midden is de highlighter, daarnaast de twee oogschaduws en helemaal rechts de drie bronzers door elkaar.



Alles uit het palette vind ik mooi, maar de bronzers in het midden zijn mijn favoriet. Ze geven echt een prachtig, gezond tintje. Wat ik vooral fijn vind is de combinatie van oogschaduw, met make-up voor het gezicht. Voor nu is het palette nog even uitverkocht, maar zodra het in het vaste assortiment is opgenomen zou ik zeker je slag slaan.

Essence the glow must go on (bloggers' beauty secrets) is te koop bij Kruidvat & Trekpleister voor €4,99.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.