donderdag 25 december 2014

Tag: thit or that christmas edition


Goeiemorgen op deze eerste kerstdag! Ik verwacht eigenlijk niet dat veel mensen op eerste kerstdag blogs gaan lezen, maar voor de mensen die dat wel doen een kerstig artikeltje. Ik heb weer een tag voor jullie waarin ik tussen twee dingen moet kiezen.


Oogschaduw met kerst: zilver of goud?
Makkelijke vraag, absoluut goud. Ik vind goud veel mooier doordat het een warme kleur is en daarnaast, ik heb niet eens zilvere oogschaduw.



Echte kerstboom of een neppe?
Wij hebben zelf een neppe, maar als ik het voor het zeggen zou hebben, dan vind ik een echte boom absoluut sfeervoller.

Uit eten of zelf koken?
Volgens mij zijn wij met kerst nog nooit uit eten geweest. Wel hebben we op kerstavond pizza besteld omdat we eerste en tweede kerstdag heel uitgebreid dineren. Op eerste en tweede kerstdag neemt iedereen van de familie iets mee, de taken worden dus lekker verdeeld.


Kerstfeestje: organiseren of bezoeken?
Bij ons is het dit jaar zo dat we eerste kerstdag bezoeken en tweede kerstdag organiseren. Bezoeken is natuurlijk heel makkelijk, maar ik ben ook wel van het organiseren dus dat ga ik gewoon doen als ik wat ouder ben.

Witte kerst of groene kerst?
Dan ga ik toch voor de witte kerst. Laat het op kerstavond sneeuwen tot en met tweede kerstdag en dan mag het wat mij betreft weer verdwijnen. Ik vind sneeuw er leuk uitzien, maar zodra ik naar buiten moet vind ik het al een stuk minder leuk.



Veel kleuren in de boom of neutraal?
Ik houd het dan toch liever rustig en kies voor neutrale kleuren. Ik vind het bijvoorbeeld heel mooi als een boom wit met zilver gecombineerd is of helemaal goud.

Jurkjes of winterse truien?
Winterse truien maar met gekruld haar en make-up. Ik hou gewoon niet zo van jurkjes, maar ik vind het wel leuk om iets meer aandacht te besteden aan de rest.


En dat was de tag alweer. Vandaag ga ik naar mijn opa met de familie en gaan we gezellig samen eten, tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.