zondag 20 april 2014

ELF Blush - Giddy Gold


Weten jullie nog dat ik twee weken geleden mijn ELF bestelling binnen kreeg. Ik was het bijna vergeten, maar heb natuurlijk nog wat dingen om te reviewen. De vorige keer bestelde ik een blush waar ik heel enthousiast over was en dus wilde ik er graag nog een proberen.




De verpakking is nog steeds precies het zelfde. Super mooi mat zwart en de perfecte maat. De verpakking doet me een beetje denken aan Nars.



De kleur in de verpakking vind ik ontzettend mooi. Het is een hele mooie bruin/gouden kleur, het zit een beetje tussen een blush en een bronzer in.



Maar dan kom je bij de swatch... Het is voor het eerst dat ik niet enthousiast ben over een ELF product. Hij is ontzettend kruimelig en er komt bijna geen kleur vanaf. Als blush vind ik het absoluut helemaal niks, als bronzing highlighter zou het nog kunnen.


Normaal gesproken schrijf ik niet over producten waar ik niet tevreden over ben, maar ik vond het ook weleens goed om te laten weten als ik een product helemaal niks vind. ELF heeft me deze keer echt teleurgesteld, hij is veel te kruimelig en de kleur is niet terug te zien op je wang.  Ik zou voor een andere kleur gaan (bijvoorbeeld Twinkle Pink). Giddy Gold vind ik als highlighter oké, maar noem het dan een bronzing highlighter in plaats van een blush, jammer.

15 opmerkingen:

  1. Voor een blush ziet het er inderdaad korrelig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat ie tegen valt! in de verpakking ziet het er indd heel mooi uit namelijk! Leuke blog trouwens:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat jammer die 'ie tegenvalt, maar hij ziet er inderdaad wat korrelig uit...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo jammer! Normaal zijn de blushes zo fijn van ELF.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ahh, jammer dat de blush tegen valt! Had ik niet verwacht van een blush van ELF. Maar wel fijne review (as always;) x Isabella

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jammer dat hij je niet zo goed bevalt! Wel een leuke review :)
    Ik ga je volgen, zou het leuk vinden als je mij ook zou willen volgen! x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat jammer zeg van de tegenvaller!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jammer dat het een tegenvaller is. Bedankt voor het delen <3
    Ik heb een leuke giveaway op mijn blog. Zou leuk zijn als je meedoet

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com
    http://www.facebook.nl/fabulousstylews

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat jammer! Normaal gesproken is Elf toch wel een goed merk hoor ik altijd.
    Leuke blog heb je!
    xManon

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hmm jammer maar hij ziet er verder wel qua kleur best mooi uit! liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Qua kleur is het inderdaad best oké, maar als je de 'kruimels' weg blaast, blijft er niet veel over.

      Verwijderen
  11. Ahh Diede, zoveel reacties! You go girl;)
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.