dinsdag 22 april 2014

Wishlist H&M, Forever 21, Nelly & Loavies


Ik heb behoefte aan nieuwe kleuren in mijn kast. Pastel kleuren, felle tinten en zomerse modellen. Aanstaande vrijdag ga ik naar Antwerpen (waar onder andere Forever 21 zit) en dus heb ik wat leuke dingen op mijn wishlist gezet.




















En dat is alles wat ik graag in mijn kledingkast erbij zou willen hebben. Ik ben nog nooit bij Forever 21 geweest dus ik ben heel benieuwd. En oh ja, neem zeker eens een kijkje op de site van Loavies want ze hebben echt prachtige dingen.

7 opmerkingen:

  1. Ahw, mooie wishlist, ik heb ook nood aan niuewe kleren! Die kimono is zo leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooie items! Ik wil nu ook shoppen haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De coral en popcorn top zijn super leuk, ook de kimono is gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een super leuke dingen! Echt helemaal mijn smaak. Dat tshirt van Loavies heb ik al super lang op het oog!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt echt een goede smaak, de items zijn zo leuk <3

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.