donderdag 19 december 2013

Christmas '13 - Glitter kerst lakjes #3




De trend van kerst '13 voor op je nagels is volgens mij best duidelijk. Glitter en structuur zijn dé toverwoorden voor een geslaagde kerstoutfit. Vandaag laat ik jullie zes lakjes zien die tussen de 4 en de 10 euro liggen en een prachtig effect geven. Bereid je voor op de meest geweldige glitters in verschillende kleuren.

 
L'oreal 857 Bling Bling Bang - 3 laagjes
 
De eerste twee komen van de najaar collectie van L'oreal: 'Color Riche'. 857 Bling Bling Bang is een felle kobalt blauwe kleur. De kleur is uniek, maar daarnaast verbaasde de dekking en de glitters me ook. Het zijn grove stukjes, maar hier en daar zijn ook zeker kleine glittertjes te vinden. Ik heb hier een review over geschreven en aandacht, dat verdient het zeker. Het is geen typisch kerst lakje, maar erg leuk om heel de winter door te dragen.
 
L'oreal 836 Scarlet Tinsel - 2 laagjes

Dan heb ik nog een lakje van L'oreal, Scarlet Tinsel en dit is denk ik mijn favoriet van alle zes. De kleur is allereerst fantastisch, het is echt zo'n typisch prinsessen lakje. Knallend roze met heel veel glitters. Toen ik dit op mijn nagels had kreeg ik zo ontzettend veel complimentjes. Wil je dus opvallen en een niet al te standaard kerst lakje. Ga dan voor Scarlet Tinsel en kom als een echte prinses voor de dag :).

Maybelline 220 Knitted Gold - 1 laagje

Ook Maybelline heeft uitgepakt voor de feestdagen. Maybelline heeft dit jaar de 'Color Show Brocades' lijn uitgebracht met daarin vier glitter lakjes. Een rode, blauwe, rosé gouden en een zilveren. Omdat ik niet zo houd van standaard kerst kleuren ben ik gegaan voor de blauwe én de rosé gouden. 220 is absoluut de mooiste nagellak uit de collectie wat mij betreft. De lak lijkt in eerste instantie rosé goud, maar als je beter kijkt komt er groen te voorschijn. Maybelline heeft me echt verrast met dit lakje, voor nog geen vier euro heb je al een prachtexemplaar.


Maybellien 222 Beaming Blue - 2 laagjes
 
Aan de ijskoninginnen onder ons heeft Maybelline ook gedacht. Beaming Blue is een geweldige frisse, blauwe kleur en ook deze dekt fantastisch. Vooral de dekking van de glitterlakjes verbaasd me echt. Van glittertopcoats ben ik dus geen fan, maar complete glitterlakjes hebben mijn hart gestolen.


Essie Beyond Cozy - 1 laagje

 
Als laatste 'Beyond Cozy' van Essie, een koele gouden kleur. Deze komt uit de kerstcollectie van vorig jaar. Niet meer te koop dus, maar omdat L'oreal dit jaar een vergelijkbaar lakje heeft en hij zo mooi is, toch even de moeite waard om hem te laten zien.

Het vergelijkbare lakje van L'oreal '13 heet: '843 White Gold'.

Dit waren mijn tips op het gebied van nagellak voor aanstaande kerst. Ondanks dat het winter lakjes zijn, kan ik Scarlet Tinsel ook prima midden in de zomer dragen en zo is dat bij een heleboel lakjes. Houd je niet aan de standaard regels, maar ga voor wat jíj mooi vindt.

Prijzen:

Maybelline: €3,99 per stuk
L'oreal: €5,99 per stuk
Essie: €9,99 per stuk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.