woensdag 18 december 2013

TBS Shea producten, shower cream, body butter, lip butter




Jullie kennen het probleem vast wel en met name in de winter. Ja, een droge huid! Ik heb het hele jaar door last van droge benen en lippen maar in de winter is het echt extreem. Van mijn benen vliegen de schilfers af  en ik word regelmatig wakker met bloedende lippen. Niet echt fijn, maar gelukkig bestaat de shea lijn van TBS om daar wat aan te doen.


Voor mijn verjaardag kreeg ik allereerst deze hele schattige set. Er zit een mini body butter in en een lipbalsem. Het ziet er heel cute uit als je het mij vraagt. Deze set is te koop voor 9 euro.



Kijk nou hoe cute dit er uit ziet. De lipbalsem heeft een leuk klein formaatje, maar er zit best veel in. Daarnaast is de butter echt een handig formaat voor op reis in je veel te kleine toilettas.



Zoals je al ziet is dit één van de hardere boters. Ondanks dat hij vrij hard is, smeert het erg lekker en voedt die goed. De geur is lekker, maar dat heb ik met alle shea producten, I love it!
 
 
 
Dan de lip butter, dit is de eerste die ik heb van TBS. De potjes zien er heel lief uit, dit is echt zo´n potje wat je iedere dag mee in je tas neemt, of althans, dat doe ik.

Hij smeert een tikje stroef, maar werkt wel heel goed tegen schrale lippen. Voor bloede lippen kom ik toch altijd terug bij mijn oude, vertrouwde ´Elizabeth Eight Hour Cream´ maar goed, dat geeft niks.


En als laatste een shower cream. Het is goed dat ze dit een showerCREAM hebben genoemd en geen gel, want een gel is dit gewoon niet. Het is romig, crèmig en smeert heerlijk uit. Sommige douchegels willen je huid nog weleens uitdrogen, maar deze doet dat absoluut niet. Zeker in combinatie met de butter is dit echt een heel goed koppel.



Waarschijnlijk heb je het al aan de toon van dit artikel gehoord, ik ben weer heel enthousiast over TBS. Met als hoogte punt toch wel de set met de sneeuwman. Het ziet er echt heel erg leuk uit, ook als idee voor onder de kerstboom.



Bovenstaande foto is niet bewerkt, wat kan de zon toch mooie effecten geven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.