maandag 16 december 2013

Cadeautip bodybutters Body Shop - Christmas '13 #2


 
En wij zijn aangekomen bij kerst tip nummer 2. Ik besef me nu dat ik me eigenlijk nog helemaal niet verontschuldigd heb, ik heb de laatste weken nauwelijks gepost. Sorry jongens, maar het school en mijn privé leven (kuch) gaat door. Gelukkig heb ik vandaag tussen school en bijles in nog een klein plekje gevonden om even een artikeltje te tikken.
 
 
Ik heb vier mini body butters. Shea, Buriti Baby, Moringa en Morracan Rose.
De fullsize bodybutters van de Body Shop zijn best duur om cadeau te geven, maar met een mini is ook al een leuk pakketje te maken. De mini´s zijn niet heel duur, zien er leuk uit en zijn echt heel erg goed. De beste bodybutters die ik ooit heb gehad.
 
 
De nieuwste in mijn stash en daarbij ook mij favoriet, dat is de shea butter. Een neutrale geur, een harde boter en daarmee perfect voor de winter. Dit is een geur die iedereen lekker vindt, jong en oud en daarbij leuk voor je moeder, maar ook voor je nichtje.
 
Dan eentje die officieel voor baby´s is. Heeft een hele handige substantie, is iets wateriger met iet smeer olie en ruikt naar baby´s. Ik heb hem nog niet heel vaak gebruikt, maar moet dat wel gaan doen. Hij is echt lekker en van de geur word ik echt gelukkig. Helaas is dit wel een van de saaiere verpakkingen wat mij betreft.
 
 
De derde, is een wat apartere. Marrocan Rose is niet mijn favoriete geur, maar is wel lekker om me te smeren. Hij is wat wateriger, maar het olie laagje mist.
 
De laatste, maar wel mijn eerste bodybutter. Deze kreeg ik voor mij 14e verjaardag van een vriendinnetje. Ik heb deze heel veel gebruikt, ondanks dat ik de geur in het begin niet heel lekker vond. Dit is wat mij betreft de perfecte boter. Niet te hard, niet te veel olie, maar echt lekker.
 
Ik hoop dat ik jullie weer wat goeie tips heb kunnen geven. Mocht je nog nooit een body butter van de Body Shop hebben geprobeerd, ga dan toch echt even kijken. De kerst is hiervoor het goede moment.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.