zaterdag 14 december 2013

Kruidvat Body Butter - Pink Grapefruit & Lemon


 
Precies drie weken geleden was ik jarig en toen kreeg ik van een vriendin van mij een Kruidvat body butter. Zelf zou ik nooit iets kopen van Kruidvat eigen merk, maar om het een keer te proberen is natuurlijk altijd fijn. En, tot mijn verbazing, ik vind hem echt heel erg lekker.

 
 
De Kruidvat body butter Pink Grapefruit & Lemon had ik al bij Mascha (als ik me vergis) gezien. Mascha was er heel enthousiast over, maar ondanks dat, sprak het me niet zo aan. Ik bedoel, ik dacht: ik heb m'n Bodyshop bodybutters, dus dat zit wel goed.
  
 
 
De verpakking vind ik niet heel speciaal. Het Kruidvat logo is lelijk, en de kleuren bij elkaar vind ik ook niet ideaal gekozen. Daarvan wint de Body Shop absoluut.
 
 
De substantie ziet eruit om op te eten. Romig, zacht in een subtiele oranje/roze perzik kleur. Als ik dit zie en ruik denk ik aan de zomer, aan fruitige ijsjes, zonnebrillen en perzik snoepjes. Niet echt iets voor de winter dus, maar voor de zomer zou dit ideaal zijn.
 
 
 
De boter voedt je huid goed en trekt niet heel snel in. Het laat een beetje een vettig laagje achter. Ik vind dit wel lekker, maar als je meteen je spijkerbroek aan wilt doen is dit niet handig.
 
 
De verpakking is oké, de werking goed en de geur en de prijs zijn geweldig. Toch is het eigenlijk geen logische combinatie. De werking is echt iets voor de winter, terwijl de geur typisch is voor de zomer. Maar wat maakt het uit, op de treurige winterdagen met droge benen is het misschien ook wel fijn om even herinnerd te worden aan het geweldige zomerse weer wat er ook kan zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.