vrijdag 13 december 2013

Cadeautip candycanes - Christmas '13 #1


 
Kerstmis kom nu toch wel heel dichtbij en dat betekend knusse avonden, lekker eten en mooie outfits. Helaas is het ook een hele stressvolle periode. Om de stress wat minder te laten zijn, heb ik voor jullie dit jaar een kleine kerst serie.

Eén van de redenen waarom ik stress heb met kerst zijn (goedkope) cadeaus verzinnen. Het is gewoon moeilijk om te bepalen wat iemand leuk vind en zeker met de crisis, moet je oppassen met je geld.
 
 
Gelukkig bestaat de Action, want daar verkopen ze onwijs leuke, goedkope dingetjes. Vandaag even een kleine tip om je eigen cadeautje 'te maken'.
 
 
Bij de Action kocht ik een zwarte mok, waar je met krijt zelf iets op kan schrijven. Daarnaast kocht ik nog een set van 12 candy canes bij Kruidvat voor 0,99 cent. Zo heb je eigenlijk al een leuk cadeautje voor maar 2 euro. Het is simpel, goedkoop, heel schattig en wat mij betreft kan dit voor meisjes én jongens. De mok is neutraal en bijna iedereen is dol op candy canes.
 
Dit idee komt van 'alwaysxbeyourself' op You Tube.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.