vrijdag 18 april 2014

MUA Eyeshadow Palette - Undressed


Afgelopen dinsdag fietste ik uit school een stukje om, omdat ik echt heel benieuwd was naar het nieuwe make-up merk MUA. Helaas fietste ik toen voor niets, maar toen ik vandaag naar Kruidvat fietste had ik geluk. Het schap stond er compleet gevuld, met nog allemaal schone testers. Ik heb me in weten te houden en nam alleen het Undressed palette mee, de bekende dupe van Naked 1.




Ik wist zeker dat ik Undressed me wilde hebben, maar toen ik in de winkel stond begon ik toch te twijfelen. Undressed Me Too zag er toch ook wel erg mooi uit. Uiteindelijk ben ik toch voor mijn eerste keus (Undressed) gegaan. Dit is simpelweg omdat ik warme kleuren meer gebruik. Undressed heeft dus wat warmere kleuren, waar Undressed Me Too koelere kleuren heeft, net was je wilt dus.



In het palette zitten 12 nude kleurtjes. De bovenste rij heeft wat lichtere, iets meer nude kleurtjes. En de onderste rij bevat iets donkerdere kleuren, met links een koele zwarte en blauwe kleur. Ik zelf vind de taupe (shape 5) en de gouden kleur (shade 6) rechts uit de bovenste rij het mooist ogen in het palette.




(Ik heb het natuurlijk weer andersom geswatcht. De linker kleur is de rechter kleur in het palette.) Ik vind het pigment super goed, het lijkt misschien niet zo, maar dat komt gewoon echt omdat het hele lichte tinten zijn. De bruin/taupe kleurtjes zijn mat en de rest heeft een shimmer.


Ja, en toen kwam ik bij de onderste rij. BAM, wat een pigment. Ik vind ik deze kleuren iets minder mooi, maar dat is echt persoonlijk. Wel ben ik erg te spreken over de paars/bordeaux (shade 9) kleur.

Nu ik zo'n mooi palette heb, heb ik allang geen excuus meer om geen oogschaduw te dragen. Ik vind het nog steeds een beetje eng, maar ik moet van mezelf gewoon echt gaan oefenen. Ik denk dat dat helemaal goed gaat komen.

MUA Eyeshadow Palettes zijn te koop bij geselecteerde Kruidvat filialen voor €5,99

5 opmerkingen:

  1. Ahh wat gaaf! Ik ga er ook eentje halen. Het pigment is echt super:)

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig palette! Mooie foto's ook :)

    Ik ga je volgen via bloglovin, leuke blog!

    Liefs,
    Britt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er mooi uit. Ik wil ook snel een kijkje nemen bij deze producten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi palette! Ik ga snel eens kijken!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.