dinsdag 15 april 2014

Review masker & mini WINACTIE (gesloten)


Het witte chocolade masker van Montagne Jeunesse beviel me zo ontzettend goed dat ik ook een andere wilde proberen. Ik naam de Raspberry & Mango variant mee en gelijk ook een tweede om aan een van jullie weg te geven. Klik verder voor de review en de mini winactie.




Als we de ingrediëntenlijst bekijken valt mij vrij snel op dat er meer onnatuurlijke (zwarte) ingrediënten in zitten dan bij het witte chocolade masker. De ingrediënten die gekleurd er op staan zijn wel natuurlijk.




 Maak je het zakje open dan komt onmiddellijk een enorm sterke geur op je af. Ik vind het lekker, maar wel heel chemisch en je moet absoluut wel een beetje van zoet houden.


De substantie is ontzettend goed smeerbaar. Het is geen super stevig masker, maar van je gezicht zal het ook niet afdruipen. Het lijkt een beetje op een voedende crème qua (kwa?) structuur. Na ongeveer 10 minuutjes wordt masker hard en vond ik het tijd om het eraf te halen.


Toen ik het masker er eenmaal had afgehaald voelde mijn huid lekker zacht uit. De rode plekjes waren wat minder en mijn gezicht was weer goed gehydrateerd.

Winactie:

Omdat ik het leuk vind om iets aan jullie weg te geven, kunnen jullie kans maken op dit masker. Het is de eerste keer dat ik een winactie houd, dus het is gelijk even een testje voor mezelf. Mocht het bevallen dan komen er later misschien grotere winacties :).


Wat moet je doen?
Stuur een mailtje naar: beautybydiede@live.nl met als onderwerp 'winactie masker'.

Extra kans:
Volg me op Bloglovin +2
Volg me op Twitter @beautybydiede +1
Volg me op Instagram @beautybydiede +1

En oh ja, omdat mijn blog nog niet zo groot is, is de kans alleen maar groter dat je wint natuurlijk. De winnaar wordt random gekozen. Als je me en mail stuurt doe je dus automatisch mee. Ik gooi al jullie namen in een  machine en als je me bijvoorbeeld ook nog volgt op Instagram dan doe ik je naam er twee keer in. Als je me een mailtje hebt gestuurd én me volgt op alle social media dan komt je naam vijf keer in de machine.

Meedoen kan t/m 25 april 2014

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.