zaterdag 27 december 2014

Maybelline Babylips Dr Rescue in Nederland!



Wat waren we blij toen er bekend gemaakt werd dat Babylips naar Nederland kwamen. Inmiddels is dat al meer dan een jaar geleden en zijn er zelfs limited editions te koop. Over de 'electro lijn' schreef ik twee maanden geleden en nu is de 'Dr Rescue LE' zelfs al te koop hier. Ik nam Berry Soft en Smoothig Sorbet mee die ik vandaag voor jullie review.


Ik zat eens na te denken over hoeveel Babylips ik nu eigenlijk heb en volgens mij zijn het er acht. Ja ik weet het, het zijn er veel. Misschien vraag je je af wat ik er allemaal mee moet, maar geen lipbalsem is het zelfde. Iedere variant geeft een andere kleur, geur of resultaat :).

Een deel van 'mijn collectie'




Na 1 minuut zijn de lippen soepeler en intens gehydrateerd.
Na 1 dag voelen de lippen zachter aan.
Na 1 week zijn de lippen gerevitaliseerd.



De eerste dat is Berry Soft en het is een lila paarse kleur. 



Tweede heet Smoothig Sorbet en is donker roze.

In totaal zijn er zes geuren/kleuren/smaken. Ik heb ze kocht bij DA, voor €2,00 per stuk omdat je 50% korting kreeg als je twee Maybelline producten zou kopen. Ik heb er dus twee weten te scoren voor €4,00.



Ik vind de kleuren een heel mooi effect geven, maar ik moet zeggen dat ik niet zo gecharmeerd ben van de menthol geur. Er zit eucalyptus in en daar moet je echt van houden. Als je dit opsmeert voel je een hele duidelijke tinteling. Ik vind dat helemaal niet vervelend, maar het voelt gewoon een beetje gek.



Ik heb dit product net ook weer opgesmeerd en de tinteling blijft aanwezig. Het is niet te vergelijken met de groene Babylips mint fresh. Mint fresh is ook fris, maar geeft absoluut niet zo'n tintelend gevoel. Voor de verandering vind ik het zeker leuk, maar je moet het echt even proberen om te begrijpen wat ik bedoel. Smoothing Sorbet vind ik erg mooi en ga ik zeker vaker dragen, maar Berry Soft vind ik iets te lila, bijna barbieroze.

Maybelline Babylips Dr Rescue zijn te koop bij DA.

5 opmerkingen:

  1. mm benieuwd! leuke review alvast

    liefs
    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Verpakking ziet er zo lief uit! Ik heb de oude versie nog (de groene) die nog lang en lang niet op is, maar deze wil ik ook!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De groene, mint fresh, is niet per se oud maar dit is een limited editon. De andere blijven ook gewoon te koop.

      Verwijderen
  3. Deze hebben echt een heel hoog "hebben" gehalte. Als ik er eentje tegen kom, moet ik hem wel meenemen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.