maandag 1 juli 2013

NIEUWS Catrice herfst assortiment is bekend (vanaf augustus verkrijgbaar)


Bron: www.veracamilla.nl
 
Ik ben vooral fan van de LE van Catrice. Iedere maand is er weer een nieuwe en er zit altijd iets bij. Maar, mijn hart begint ook sneller te kloppen van de tweemaal jaarse wisseling van het vaste assortiment. Ik heb de persinformatie ontvangen en er zitten zoveel leuke dingen bij.
 
Volgens Catrice is aankomend seizoen mysterieus en donker.  De kleuren zijn 'diep', de texturen  'intens'  en de finish 'glamourous'. De kleuren diep caramel, donkergroen en warm paars gaan we veel zien. Groengoud tinten zijn de highlights in de wereld van mode en beauty. De lippen zijn ook belangrijk. We zien nog steeds veel matte finishes die intens zijn, maar ook parelmoer. Parelmoer vind ik persoonlijk iets minder.
 
Omdat ik zelf weinig tijd heb om vandaag een artikel te schrijven geef ik jullie twee links met de nieuwe producten. Ik volg deze blogs zelf ook dus als je benieuwd bent naar de producten kun je even kijken :).
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.