woensdag 3 juli 2013

Sleek blush - Suede 921



Ik heb eigenlijk nauwelijks ervaring met Sleek maar ik vind het merk er altijd geweldig uitzien. Ik wilde graag een nieuwe blush en dus ging ik op zoek naar reviews. Daar werd Suede vaak aan geraden. Ik keek op de side van Echantra maar vond hem er niet bijzonder uitzien. Toch heb ik besteld en ik geloof dat ik een nieuwe favoriet heb gevonden ja!




De doosjes van Sleek zijn geweldig. Doordat ze plat zijn kun je ze goed opstapelen. Het doosje is mat en de letters zijn glanzend.


Wat een enorm groot pluspunt is, is dat er een spiegel over de hele deksel van het doosje zit. Zo hoef je geen spiegeltje mee te nemen. Dat is natuurlijk heel handig.



In het doosje lijkt de blush nog steeds niet zo bijzonder. Een beetje bruin met een vleugje peach erin.


 Maar als je de kleur gaat swatchen.... Suede is een lichte perzik-naturel tint, zonder glans of shimmer. Hij is compleet mat en perfect voor een mooie nude look. Het laat je net wat bruiner lijken, maar doordat er geen shimmer in zit geeft het je een heel mooi natuurlijk blosje. Ik kan hem niet heel goed omschrijven, maar ik zou hem zeker proberen.



Zoals ik al zei heb ik mijn blush besteld bij Enchantra en dat ging soepel. In principe krijg je hem binnen 1 werkdag. Ik bestelde hem op vrijdag en kreeg hem op dinsdag, maar dat is logisch omdat er een weekend tussen zit. Door een kortingscode hoefde ik de verzendkosten niet te betalen (normaal gesproken 4,95).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.