donderdag 5 september 2013

Yves Rocher gezichtscrub en lipbalsem



Eerlijk gezegt dat zag ik Yves Rocher altijd als een duur merk. Inmiddels weet ik wel beter. Ze hebben onwijs goedkope dingentjes, maar ook wat duurdere spullen in hun assortiment. Laatst toen ik bij Yves Rocher was hadden ze volop korting. Dat is natuurlijk interessant en dus nam ik 2 dingetjes mee. Gewoon, omdat ik het niet kon laten.
Je wilt niet weten hoe happy ik altijd van de verpakkingen wordt van Yves Rocher. Vaak is het zo dat als merken veel kleur gebruiken het vaak cheap of kinderlijk gaat ogen. Yves Rocher pakt het op de een of andere manier goed aan en doet het helemaal goed.
 
 
Ik koos een gezichtscrub in de geur abrikoos. Ik weet de exacte prijs niet meer, maar normaal gesproken ligt het rond de 8 euro voor 50 ml. Helaas vrij duur, maar ik kreeg er 50% korting op, dus viel het reuze mee.
 
 
Scrub in een tube is onwijs hygiënisch. Good job Yves Rocher. Het is makkelijk te gebruiken en je pakt niet gauw teveel.
De scrub heeft wat mij betreft precies de goede structuur. Het is niet te grof voor je gezicht, maar het scrubt wel echt. De geur is lekker fris en heerlijk om mee wakker te worden. Ja, deze scrub gebruik ik echt met veel plezier. Goeie kleur, lekkere geur en perfecte scrubdeeltjes. Wat wil je nog meer?
 
O. My. God. Ik begin al bijna te kwijlen bij de verpakking alleen al. De kleurencombinatie is perfect gekozen. Licht roze met daarop perfect vormgegeven frambozen. De kleur is mooi en doet me direct denken aan de zomer. De groene blaadjes geven het weer iets fris.
 
Draai de lipbalsem open en de frambozen geur komt je onmiddellijk tegemoet. Ik vind dit eigenlijk niet per se lekker, terwijl ik normaal gesproken dol ben op framboos. Het heeft wel iets, maar ik mis het frisse erin. Hij verzorgt daarentegen wel gewoon prima. Het is geen diehard lipbalsem, maar gewoon even voor tussendoor om je lippen een oppepper te geven is dit perfect. Het glijdt makkelijk over je lippen en voelt erg prettig aan.
 
Ik had eigenlijk gewoon een transparante lipbalsem verwacht. Maar... verassing. Hij heeft een subtiel rood framboos kleurtje. Van mij had het niet echt gehoeven, maar oké, dit is ook leuk :).
Yves Rocher heeft aan mijn verwachtingen voldaan. Lekkere geurtjes, ze doen goed hun werk, maar het beste wat ze gedaan hebben zijn wat mij betreft de verpakkingen. Helemaal mijn smaak en op en top zomers!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.