zaterdag 12 oktober 2013

Mini shoplog Action Chocolade en papieren zakdoekjes

 
Ein-de-lijk, de vakantie is begonnen. Ik was er echt even aan toe en na mijn laatste lesuurtje fietste ik even langs de Action. Ik kocht er niet veel, maar wel drie leuke en (lekkere dingetjes) die ik kort even laat zien.
 
 
 
Het weer is nu dan toch eindelijk herfstig te noemen en de verkoudheid komt er sowieso wel weer aan. Voor in mijn schooltas kocht ik van 'Paloma' een groot pak met 8 pakjes zakdoekjes. Ideaal en onwijs cute, helemaal uitgevoerd in roze met bloemetjes. Wat ook nog fijn is, is dat er Jojoba lotion en vitame e in zit. Ben benieuwd of dat nog iets doet eerlijk gezegd, maar we zullen zien.
(Zakdoekjes kostten 0,69 cent.)
 
 
Ook kocht ik nog mijn lievelingschocolade. In de zomer eet ik altijd After Eight schepijs, maar voor nu moest ik een vervanger zoeken. Gelukkig bestaat er ook nog gewoon chocola want After Eight is echt onwijs lekker en heel fris. Er zit namelijk mint in. Ik vind de combinatie van mint en chocola zo ontzettend lekker.
 (Nestle After Eight pepermuntpralines kostten 1,59.)
 
Nou zag je op de begin foto waarschijnlijk ook nog een ander product staan, maar daar laat ik jullie morgen meer over weten. Mocht je al vakantie hebben, een hele gezellige vakantie toegewenst en anders een heel fijn weekend! x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.