zaterdag 28 december 2013

H&M bestelling december 2013 - beauty


Voor mijn gevoel heb ik in geen eeuwen meer geshopt. Ik had geen zin tijd om naar te stad te gaan en dus ging ik even op www.hm.com kijken. Net op dat moment kwam er een video van Vera Camilla online en zij had een onwijs leuke set met 3 eaux de toilettes gekocht. Natuurlijk vind ik dat dan ook leuk en dus duurde het niet lang of die set (en een paar andere dingen) lagen in mijn elektronische winkelmandje.



Allereerst dus de set met de 3 eaux de toilettes. Het is een beetje moeilijk te zien op de afbeelding, maar als je goed kijkt kun je zien dat er 'binnenkort verkrijgbaar' staat. Ik bestelde het 26 december en 27 december is het van de site afgehaald. Waarschijnlijk komt het dus weer terug omdat er 'binnenkort verkrijgbaar' staat...?


Als tweede deze super schattige mini-kabukikwast. Kijk hoe cute, hij is rosé goud en als je me een beetje kent weet je dat ik daar dol op ben. Als de kwaliteit goed is vind ik 3,95 voor een kwast niet heel duur, we zullen zien.


En dan als laatste deze geweldige set van 2 miniportemonnees. Dit is echt precies wat ik mooi vind. Licht roze en gouden glitters, kun je me nog gelukkiger maken? Ook hier staat helaas weer 'binnenkort verkrijgbaar' bij. Maar goed, ik ga er maar vanuit dat het dus weer terug komt op de site. En anders kun je het altijd nog proberen in de winkel.

Dit was wat ik uiteindelijk betaalde. In totaal zou dit normaal gesproken 19,85 kosten + 4,90 verzendkosten. Maar, door de kortingscodes die ik gebruikte kwam ik uiteindelijk op 17,26 uit. In plaats van 24,75 betaalde ik dus 17,26. 7,50 korting vind ik zeker niet verkeerd.

Ik gebruikte de codes 1304 en 0560 in combinatie met elkaar. Geen idee of het nog werkt maar het proberen waard lijkt me.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.