zondag 16 augustus 2015

Foto's zomervakantie Frankrijk 2015


Hoi allemaal! Sinds woensdagavond ben ik weer terug in Nederland na drie fantastische weken in de Dordogne. De eerste twee weken stond ik met m'n beste vriendin Alannah, net als vorig jaar, op een jongerenveldje. De ouders verbleven aan de overkant van de weg op de camping zelf. De derde week ben ik met mijn moeder, haar vriend en zijn twee kinderen, Mirte en Wouter, verbleven in een huisje in Sainte Féréole.


Ik had geen camera bij me, alle foto's zijn gemaakt met mijn mobiel. Verder heb ik besloten om geen foto's te delen van de vriendengroep op de camping en ook niet van familie.


We reden in twee dagen naar onze camping en dus overnachtten we in een hotel in Chartres. Dit is de kathedraal van Chartres.


Tegenover ons hotel met Alannah.


Op een woensdagmiddag kwamen we aan en dit is een deel van het jongerenveldje.


Zoals jullie misschien weten ben ik dol op after eight chocolade, after eight ijs en in Frankrijk hebben ze zelf after eight toetjes.


Zwembad op de camping.


Prehistorisch museum.


Bregje kennen we van vorig jaar op de camping en met haar hebben we een jaar lang contact gehouden. Malou (links) kennen Alannah en ik al 11 jaar en die stond ineens als verrassing op de camping, super leuk!

Natuurlijk heb ik nog veel meer foto's, maar die hou ik lekker voor mezelf. Nu over naar de foto's uit Sainte Féréole.


Dit was ons uitzicht de eerste avond vanuit ons huisje.



En we deden sportief. We kanoden 17 kilometer op de Dordogne.


Het zwembad was dag en nacht open en heel vaak was er helemaal niemand waardoor we het bad lekker voor ons alleen hadden.



Nog meer gezond doen :).


Er liepen heel veel padjes en aangezien ik daar dol op ben (ja, serieus) kon ik het niet laten om ze even vast te houden.

En dit was een deel van mijn vakantie. Zoals ik al zei deel ik niet alles, maar dit zijn foto's die ik graag aan jullie wilde laten zien. Ik kan terug kijken met een goed gevoel naar drie gezellige weken en nu ga ik nog twee vakantieweken in Nederland tegemoet. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.