vrijdag 5 juli 2013

Bodyshop eau de toilette - Japanse Cherry Blossom


 
De Bodyshop heeft volop SALE, en wat voor sale. De kortingen vliegen je om de oren, waaronder 50% :). En dat is wat we willen. Waar de Bodyshop normaal gesproken vrij duur is, kun je nu producten krijgen voor iets minder geld.

 
Mijn favoriete geur is pas geleden opgegaan en dus wilde ik graag een nieuwe. In de sale van de Bodyshop is er op best een aantal geuren met 50% korting en dat laat mijn beautyhart sneller kloppen. Ik heb ze bijna allemaal (!) geroken, en kwam op de 'Japanse Cherry Blossom Eeau De Toilette' uit. Zoals de naam al zegt een geur gebaseerd op kersen bloesem.



 

 
De verpakking vind ik heel mooi. Niet echt typisch  Bodyshop maar wel heel lieflijk. De flacon begint met lichtroze bovenaan en eindigt met een soort lila kleur (ombre!). Op de verpakking is verder een takje met de cherry blossom afgebeeld en een japans teken. Ik vind dat ze de naam leuk hebben laten terug komen in de opdruk.

 
De flacon spuit heel makkelijk en is af te sluiten met een zilver dopje. Er is alleen een probleem, het 'spuit dingetje (?)' bleef vast zitten in de dop en was er 1, 2, 3 niet uit te halen. Ik gebruik de dop dus eigenlijk niet meer, omdat dat een beetje lastig is.



 Ik ben absoluut niet goed in geuren omschrijven maar ik ga het toch weer proberen. Het is een lieve, romantische geur. Ik ruik bloemige noten maar ook een lichte houtgeur.

Parfumnoten (Bron www.girlscene.nl) :
Top noten: Fuji appel, Chinese magnolia en osmanthusbloem
Hartnoten: ster jasmijn, Japanse kersenbloesem en Japanse persimmonbloem
Basisnoten: sandelhout, hinoki (vuurboom) hout en fruitige muskus


Ik vind de geur geweldig, ik blijf er maar aan ruiken en gebruik hem iedere dag. Hij is fris, geschikt voor iedere dag. Meisjes-achtig maar toch volwassen. Voor mij de perfecte geur en ik ga hem nog met veel liefde en plezier gebruiken. Het enige nadeel is dat hij vrij snel vervaagd.

TBS Japanse Kersenbloesem Eau De Toilette is te koop bij Bodyshop van €22,00 voor €11,00. (Verpakking van 50 ml.)

Wat is jouw favoriete zomergeur, heb je aanraders voor mij of andere lezeressen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.