zaterdag 6 juli 2013

Tapas eten in Breda - Vakantie


Ik ben op dit moment lekker vakantie aan het vieren. Ik spreek af met vriendinnen, hang heerlijk op de bank, schrijf artikelen en ga dagjes weg. Gisteren was het plan eigenlijk om naar Amsterdam te gaan, maar door problemen met het openbaarvervoer, de auto en al die onzin hebben we gekozen voor iets dichterbij. Uiteindelijk zijn we naar de Breda gegaan, hebben we lekker geshopt en heerlijk gegeten.


 
We kozen voor een tapas bar. We liepen er eigenlijk gewoon tegenaan rond 15.00 uur. We zijn even gaan kijken naar wat er te eten was en dat trok ons wel. We hebben onmiddellijk gereserveerd, want dat werd ons aangeraden.
 
Tapasbar Plan B
Kasteelplein 2
4811 XC Breda
076-5156586
 
Ik ben heel blij dat we hadden gereserveerd want het was druk. Toch was er een hele relaxte sfeer en het personeel vond ik geweldig. Alles kan en ze nemen echt de tijd voor je.
 
Dit vond ik op hun site:
 
Beeld je in
Je bent vrij
De tijd is aan jou
Niets moet
En wat jij wil, kan

Dat is tapasbar Plan B
Lekker eten in een relaxte sfeer

Geen haast
Geen poeha
Gewoon genieten

Kom binnen en
Voel je thuis


Tot morgen!

 
Wat drinken besteld.
 
 
Je kan daar zelf verschillende gerechten kiezen of een standaard menu kiezen. Een menu kost 20,00 per persoon en dat hebben wij gekozen. Ik vond het onwijs lekker en leuk en heb wat foto's gemaakt van een aantal gerechten. Niet alles, want soms was ik het vergeten, omdat ik zo druk was met oh en ah roepen.
 

 
Heerlijk broodje. Ik ga bijna kwijlen als ik er weer aan denk.


 
Gehakt balletjes. Mmm..
 
 
De menu kaart



En dan het toetje. Deze waren echt geweldig!

 
Dit is het 'lekkerste toetje van Breda', zo noemen ze het zelf en dat begrijp ik wel. Vooral de bodem is geweldig. Koekjes met caramel en chocolade. Daar boven geloof ik wat ijs en slagroom. Het is zo'n geweldige combinatie.

 
En dan nog een heerlijk toetje. Een simpele cheese cake maar ook zó lekker. Deze vind ik er vooral geweldig uitzien.


 
Je hoort het, ik ben behoorlijk enthousiast. Ik kan iedereen 'Plan B' aanraden als je in Breda komt. Zoals ik al zei, het personeel is gezellig, de tent leuk en het eten is heerlijk. Aanrader, aanrader, aanrader!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.