woensdag 9 oktober 2013

Loreal Color Riche 837 Bling Bling Bang


 
Voor de herfst/winter collectie heeft Loreal weer 5 nieuwe lakjes geproduceerd. Alle 5 de lakjes glinsteren geweldig. De glitters zijn super en heel erg bijzonder is zijn soort. Omdat blauw dé kleur is voor aankomende winter, koos ik een kobalt blauwe kleur.
  
 
De flesjes van Loreal zijn heel erg klein. Maar dat kleine geeft het absoluut iets schattigs. De dop is goud gekleurd en dat vind ik persoonlijk erg goed gedaan. Daarnaast heeft Loreal haar flesjes zeker verbeterd. Een tijdje geleden zag het er nog goedkoop uit, doordat ze er gewoon een sticker op hadden geplakt. Inmiddels staat er in reliëf  'Loreal' gedrukt.
 
 
 
De kleur vind ik fantastisch, maar ook de dekking en de glitters vind ik super! Het valt me reuze mee dat de lak dekt. Glitterlakken dienen vaak als topcoat maar deze dekt na drie laagjes. Drie is op zich niet heel weinig, maar voor een glitterend lakjes is het echt heel erg goed. De glitter in Bling Bling Bang is bijzonder. Er zitten grovere stukjes bij, maar ook wat kleinere glitters. In het echt is  Bling Bling Bang nog echt zoveel keer zo mooi.
 

Deze lak is echt heel bijzonder is zijn soort. De kleur is niet zo speciaal, maar de glitters zijn uniek. Het sprankelt en is ideaal voor de kerst, maar kan ook prima op een gewone, sombere winterdag.

L’Oréal Color Riche herfst/winter € 5,99 – te koop bij de drogist

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.