maandag 7 oktober 2013

Unboxing SKINPHARMA pakketje


 
 
Vorige week ontving ik een pakketje van SKINPHARMA met een aantal samples om te proberen.  Skinpharma is de grootste online apotheek cosmetica winkel van Nederland met ongeveer 1100 producten van meer dan 40 bekende merken. Skinpharma is de erkende online winkel van Vichy, La Roche-Posay, Eucerin, Biodermal, Caudalie, Beaute Pacifique en Roger et Gallet. Onwijs leuke merken, met hele goeie producten, dus ben je benieuwd? Klik dan op meer lezen :).

Mocht je je afvragen wat die 'sticker' op het pakketje daar doet, die heb ik er zelf even opgeplakt zodat mijn adres niet in beeld is.

 
In het pakketje zitten samples van Vichy, La Roche-Posay en Eucerin.
 
 
Allereerst kreeg ik vier samples van Vichy. Drie van de vier zijn van de lijn Vichy Normaderm, deze lijn is speciaal voor de onzuivere huidjes. Voor mij persoonlijk goed te gebruiken, want mijn neus is toch regelmatig onzuiver te noemen.
 
Daarnaast zit er nog één sample in van de foundation van Vichy. Persoonlijk ben ik het meest benieuwd naar de foundation. Ik ben nog steeds opzoek naar de perfecte foundation voor mijn huid, dus misschien is dit wel wat..
 
 
Dan heb ik nog twee mini tubetjes ontvangen van La Roche-Posay Nutritic intense.  Nutritic is een verzorgingslijn voor de droge, gevoelige huid. Nou is mijn huid niet onwijs gevoelig, maar droge plekjes daar heb ik wel last van. Waar mijn neus vaak vet en onzuiver is, is mijn voorhoofd heel erg droog. Leuk om ook eens te proberen.
 
 
Als laatste zitten er nog twee mini tubetjes in van het merk Eucerin. Eucerin Aquaporin active is een productlijn voor de vochtarme huid. Ik ben benieuwd wat deze producten voor mijn huid zullen doen.
 
Dit was het alweer. Ik wil jullie allemaal vragen om eens een kijkje te nemen op www.skinpharma.nl , ik vind het oprecht een leuke webshop. Ze verkopen veel producten voor verschillende huidtypes en dat staat ook duidelijk aangegeven bij de producten.
 
 
Skinpharma is de grootste online apotheek cosmetica winkel van Nederland met ongeveer 1100 producten van meer dan 40 bekende merken. Skinpharma is erkende online winkel van Vichy, La Roche-Posay, Eucerin, Biodermal, Caudalie, Beaute Pacifique en Roger et Gallet. Er is een fantastisch assortiment producten op de site verkrijgbaar. Elke dag wordt het assortiment vernieuwd. Skinpharma heeft vele goede beoordelingen op Trustpilot.

2 opmerkingen:

  1. Hoe kan je zelf ook de pakketjes van skinpharma thuis krijgen ? Ik zie er van alles van op het internet maar ik kan niet vinden waar ik die pakketjes zelf kan krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je kunt dit pakketje (denk ik) niet zomaar zelf thuis krijgen. Ik heb deze voor mijn blog mogen ontvangen.

      Verwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.