woensdag 2 oktober 2013

Tip: geweldige covers van Becky CJ op youtube


Youtube kanaal van Becky CJ

Vandaag even een kort artikeltje op beauty by Diede. Deze keer geen beauty zoals jullie gewent zijn, maar een artikel over muziek. Misschien een beetje gek, maar ik heb zo'n geweldige zangeres gevonden op Youtube. Ze heeft "maar" 11.195 abonnees. Dit zouden er zoveel meer moeten zijn want ze heeft zoveel talent. Ik ben vooral fan van haar 'Kiss You / Overjoyed - One Direction and BASTILLE Mash Up'. Ze heeft echt een geweldige stem en ik kan wel 20 keer 1 en het zelfde nummer luisteren. Abonneer zeker even op haar kanaal want dat verdient ze!

Klik hier als je de video niet kunt zien
 
 
Laten jullie in de comments achter wat jullie van Becky CJ en haar stem vinden?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.