zondag 29 september 2013

Najaartrend Shimmer & Shine #4





Aangekomen bij naarjaartrend nummer 4 en wat mij betreft een van de leukste. Ik ben dol op (bijna) alles wat glimt en shined en ben wat dat betreft net een ekster. Kijk mee naar de ena laatste naarjaartrend: shimmer and shine!



Dit seizoen wordt echt shine like a diamond. Glitters, pailetten, glanzende materialen.. Het maakt niet uit, als het maar shined. En echt niet alleen tijdens de kerstdagen. Deze trend kan het hele najaar. Goud en zilver horen hier ook zeker bij, waarbij goud vooral een musthave is.
 
Ik zelf vind deze trend erg leuk. Ik ben niet zo van de items die helemaal vol glitters zitten, maar glitterende details vind ik dan weer geweldig. De schoentjes/nepvans op de foto heb ik zelf al een tijd, maar voor de winter misschien een beetje te koud. Niet getreurd want er zijn genoeg truien te koop met pailetten, broeken met een speciale glans en bodymists met glitters inbegrepen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.