woensdag 25 september 2013

Catrice ultimate nail lacquer - 15 Denim Moore & 35 Petrolpolitan


 

Reviews over Catrice producten, en dan voornamelijk nagellak, zijn blijkbaar erg gewild. Ik kreeg namelijk wat vragen of ik nog wat lakjes wilde reviewen. Natuurlijk wil ik dat, want dat betekent weer dat ik twee nieuwe lakjes aan mijn stash mag toevoegen.

Ik ben gegaan voor wat winterse kleurtjes. Van mezelf, moet ik een beetje afscheid gaan nemen van pastel en neon. De herfst komt er nu dus echt aan en dus willen we ook herfst/winter lakjes.


De doppen van de nagellakjes van Catrice vind ik zó leuk. Heel origineel dat ze hun merknaam erop hebben gedrukt en makkelijk te herkennen.



De eerste nagellak die ik koos, is een een denim blauw lakje. Het is een beetje een spijkerbroek kleur dus. Leek me wel leuk, zo voor de winter.


De nagellak, 15 Denim Moore, lakte fijn. De haartjes van het kwastje zijn perfect recht en de breedte van het kwastje is ook top. Niks op aan te merken.

 
Links 1 laagje 15 Denim Moore -  Rechts 2 laagjes
Helaas kwam ik er al snel achter dat het een soort metallic glans heeft. Ik ben daar persoonlijk geen fan van, maar ik denk dat het wel gaat wennen. Zeker bij dit lakje, omdat de kleur wel degelijk mooi is.



 Het eerste lakjes was mooi, dus dan zal je verwachten dat het tweede lakje van het zelfde merk dus ongeveer de zelfde kwaliteit heeft. Niet dus, het kwastje van deze lak is echt drie keer niks. Veel te breed voor je nagel en er steken haartjes uit, waardoor netjes lakken erg moeilijk gaat. 


Het nagellakje mag dan een slecht kwastje hebben, dekken kan hij nog steeds super. Petrol(politan) is een kleur die ook aankomende winter weer helemaal in is. Ik vind het wel wat hebben, het donkergroene/turquoise. De licht blauwe glitter die in deze lak verwerkt zit maak hem nog net specialer. Ondanks het kwastje, ben ik met dit lakje toch erg blij.


Check de geweldige kleur, ik ben fan!

 Er zit dus verschil in kwaliteit van de nagellak. 15 Denim Moore lakt erg fijn en dekt goed. Of je de metallic glans kan waarderen is persoonlijk. 35 Petrolpolitan dekt ook erg goed, heeft een fijne structuur, maar netjes lakken.. Dat kan hij helaas totaal niet. Het licht niet aan mij, maar echt aan het kwastje. Uitstekende haren willen we niet hebben.

Catrice nagellak is voor 2,99 per stuk bij Kruidvat

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.