zondag 22 september 2013

Najaar trend 2013 geruit #3



Met dit weer denk je waarschijnlijk nog helemaal niet aan de herfst maar het gaat er aankomen. Binnenkort wordt het weer kouder dus zeg maar hallo tegen truien, winterse kleuren én ruitjes. Misschien denk je wel: Huh ruitjes, WHUT? dat is toch iets voor houthakkers? Niets is minder waar, want ruitjes zijn favoriet bij menig designer voor aankomende winter!
Geen wonder dat ruitjes helemaal de trend worden. Met deze eeuwenoude print kun je alle kanten op. Van klassiek tot modern en in veel verschillende kleurtjes. Nonchalant te dragen met een skinny jeans en een paar gympjes of wat chiquer met een kokerrok.
 
Ik zelf moet nog heel erg wennen aan de ruit. Eerlijk gezegd heb ik er niks van in mijn kast hangen. Toch denk ik dat het snel gaat komen en dat ook ík binnenkort in een geruite blouse te vinden ben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.