donderdag 19 september 2013

Dove mini deo's - Original, Go Fresh & Beauty Finish

 
 
Ik heb weleens geschreven over welke beautyproducten ik meeneem naar school. Deo stond toen niet op de lijst, ter wijl ik dat tegenwoordig toch wel degelijk meeneem. Aangezien ik helaas niet met een vrachtwagen naar school kan, zal ik met iets kleins moeten komen en dus kocht ik drie verschillende Dove deo mini's in verschillende geurtjes. 

Verpakking

 
 
Allereerst even over deze verpakking van de mini deodoranten. Met z'n drieën zien ze er echt onwijs cute uit. Dove Original is heel basic met een blauw accent. Misschien een beetje saai, maar wel iets wat ik me bij Original voorstel eigenlijk.
De Beauty Finish variant heeft een oudroze glanzende dop. Dat glanzende had van mij weg gemogen maar ziet er wel okay uit.
 
En dan, de Go Fresh Pomegranate en Lemon Verbena. Wauw, dit is echt weer een verpakking voor mij. Knallend roze met een subtiele groene hint naar Lemon. Leuk detail bij alle drie zijn toch echt de doppen, de kleurtjes doen het hem.
 

De geuren & wat belooft Dove zelf?

Dove Original:
 
Een klassieker zonder toeters en bellen: dat is Dove Original. Al jarenlang een topfavoriet voor de gevoelige okselhuid en een betrouwbare partner-in-crime in vele handtassen. De Original Spray beschermt je niet alleen tegen onaangename geurtjes en vochtigheid, maar verwent terwijl ook je huid met een zacht voedende crème. Dubbel succes!
 
Een klassieker is het zeker. Het is een onwijs basic geur die heel gemakkelijk bij een zware parfum gedragen kan worden. Deze geur is altijd goed en vindt eigenlijk iedereen wel prima. Hij is ook prima te gebruiken na het scheren, ik heb helemaal geen last van irritatie. Verder in dit artikel of het tegen onaangename geurtjes en vochtigheid werkt.
 
 
Dove Go Fresh - granaatappel en citroenverbena
 
Dove is de enige deodorant met de 1/4 hydraterende crème van Dove en met vitamine E. De okselhuid wordt er voelbaar zachter en zichtbaar gladder door. De frisse, door de natuur geïnspireerde geur van granaatappel en citroenverbena, bezorgt je oksels een verfrissende en lichte sensatie, zodat je je de hele dag fris en droog voelt!
 
De geur is absoluut geweldig. De granaatappel geeft het iets warms en de citroenverbena geeft de deodorant een frisse touch. Heerlijk om later op de dag mee op te frissen. Deze geur is absoluut mijn favoriet.
 

 
Dove Beauty Finish

Mooi zijn van top tot teen en zelfs tot onder je armen? Dat kan, met Dove Beauty Finish. Met zijn zijdezachte hydraterende crème en beautymineralen die het licht weerkaatsen, doet deze deodorant je okselhuid stralen als nooit tevoren.

Ehm tja, deze omschrijving lijkt me een beetje onzin. Licht weerkaatsen, beautymineralen... Ik weet het niet hoor, qua werking merk ik geen verschil met de andere twee. De geur is wel lekker. Lief, warm en vrouwelijk.
 

Conclusie

De conclusie is eigenlijk dat dit hele fijne deo´s zijn. Ze prikken niet na het scheren, verzorgen je okselhuid prima en hebben lekkere geurtjes. Voor mij is de werking niet goed voor een hele dag, maar als je niet zo´n erge zweter bent moet dit prima werken. Ik zelf gebruik s´ochtends thuis, even een stick deodorant en later op de dag, bv op school pak ik er een mini bij.
 
 
 
Als je me vraagt welke ik er het meest bij pak is de keuze snel gemaakt. Die met granaatappel vind ik gewoon erg lekker, maar qua werking maakt het niet zoveel uit. Ga opzoek naar jouw eigen favoriete geur, of koop er net als ik meerde, zodat je lekker kunt afwisselen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.