dinsdag 17 september 2013

Shoplog kleding & beauty - Tally Weijl, Kruidvat en H&M



Zo hé, wat heb ik winkelen de afgelopen tijd gemist zeg. Sinds ik naar school moest had ik gewoon wat minder tijd. De overstap van atheneum 2, naar atheneum 3 is gewoon groot. Wennen, wennen, wennen en tussendoor dus nog even shoppen.  Ik ging langs Tally Weijl, het Kruidvat, en hoe kan het ook anders, de H&M. Kijk mee want ik heb weer leuke dingen gescoord al zeg ik het zelf haha.

Je bezoekt een beautyblog en dus ga ik kan me voorstellen dat je ook echt alleen voor de beauty komt. Ik begin dus met de twee enige beautyspulletjes die ik heb gekocht. Mocht je kleding niet interessant vinden, dan kun je dit artikel hierna gewoon weg klikken.
Bij het Kruidvat kocht ik een highlighter uit de Catrice Eve in Bloom LE. Ik kan verklappen dat ie echt een amazing glans geeft. Mocht je er meer over willen weten, twee dagen geleden is er een artikel over online gekomen. Daarnaast kocht ik nog een mini deodorant van Dove voor in mijn schooltas.

 
De H&M kan natuurlijk niet in mijn shoproute ontbreken en dus wipte ik daar ook even binnen. Ik kocht een sport shirt (14,95) en een lekker comfy vest (19,99). Het shirt van de sport afdeling ga ik gewoon als trui naar school dragen. Het is een lekkere zachte stof en heel basic.  Niks sportshirt dus, haha. (Ik vind het trouwens onwijs moeilijk om foto's te maken van kleding, mochten jullie tips hebben, laat het weten!)



Bij Tally Weijl, waar ik overigens nooit kom eigenlijk, kocht ik een lekkere groene blouse. Heel basic, maar met leuk stud detail bij de mouwen. Het enige jammere, vind ik, is dat het een compleet synthetische stof. Maar goed, hij kostte maar 15,99 dus ik mag niet klagen.



Dit was mijn shoplog alweer. Ik ben weer een beetje meer klaar voor de herfst, dus laat hem langzaam maar komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.