zaterdag 14 september 2013

Catrice LE Eve in Bloom highlighter


 
Om maar meteen met de deur in huis te vallen. Ik heb een echte budget topper gevonden. Het glinstert, shined en geeft een mooie glow. Je kunt het waarschijnlijk al raden, ik heb het over een highlighter. En wel de loose moisturizing highlighter van Catrice uit de Eve in Bloom LE.
 
 

Toen ik de persberichten zag van de nieuwe LE uit september was ik wel even verbaasd. Catrice met een los poederproduct? Dat hebben we nog niet vaak gezien. Toch betekend dat niet dat het niet leuk is,  het is zeker tof voor de afwisseling.

Het doosje is van doorzichtig plastic met een zilveren draaideksel. Op het deksel staan allemaal kringen. Toen ik er vluchtig overheen keek begreep ik te niet helemaal, maar als je beter kijkt zie je dat het een roos is. Catrice had dit van mij wel wat duidelijker mogen maken.  Nu ziet het er meer uit alsof er een paar random golven op gezet zijn.
 

Draai je het doosje open, dan zie je eindelijk het prachtige product waar ik het over had. Er zitren gaatjes in waardoor jet het product bijvoorbeeld in de deksel kunt doen, of er gewoon met je kwast overheen gaan. De laatste manier, is mijn persoonlijke favoriet.
 
De kleur is allereerst GE-WEL-DIG. Het is moeilijk te omschrijven omdat het heel apart is. Het een beetje een roze, peachy, warme kleur, precies zoals ik het wel zien. Maar dan met een soort zilveren, koele glans eroverheen. Nu ik het zo omschrijf klinkt het eigenlijk bijna onmogelijk, maar het is echt zo.

 
Van de swatches wordt ik wederom onwijs blij. Hij is moeilijk vast te leggen op camera, maar de glans in onwaarschijnlijk mooi. Het is een highlighter zonder shimmers, maar glanzen, dat kan ie zeker als de beste. Mocht je hem tegen komen, neem hem dan mee, ondanks dat het best een duur product is. Het is zeker het geld waard!
 
Catrice Eve in Bloom LE is deze maand (september/oktober) te koop bij Kruidvat en Trekpleister. De highlighter is te koop voor 5,59.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.