zaterdag 30 november 2013

Sleek blushes - Flamingo & Antique LE

 
 
22 November ben ik vijftien jaar geworden en als je me volgt, heb je waarschijnlijk mijn 'verjaardag wishlist' gezien. Daarin stonden onder andere twee Sleek blushes. En ja, ik heb 'Antique' en 'Flamingo' aan mijn collectie kunnen toevoegen. Wat mij betreft mogen het er nog veel meer worden.
 
 
 
Inmiddels heb ik er vier. Ik heb een 'face form palette' met daarin Rose Gold. Ook heb ik Suede (mijn favoriet!) en nu dus Flamingo & Antique. Alle vier zijn ze onwijs verschillend. Rose Gold is peachy/roze met gouden glitters, Suede is een bruin/oranje nude kleur, Flamingo is knalroze en Antique is donker paars. Allemaal heel uniek en heel erg mooi.
 
De doosjes van Sleek zijn perfect. Rechthoekig en plat, waardoor ze super easy op te stapelen zijn en dat is handig als je er meerdere krijgt. Het doosje is matzwart met glanzende letters, heel professioneel.
 
 
De foto's zeggen eigenlijk al genoeg, want wat zijn ze prachtig. De roze kleur spat van je beeldscherm af en de paarse doet mij onmiddellijk denken aan de herfst.
 
 
 
Toen ik het doosje opende van Flamingo schrok ik toch wel een beetje. Hij is echt heel erg fel, ik waarschuw je, feller dan op je beeldscherm! Dat het fel is, betekent niet dat het niet mooi is, maar wat mij betreft is het iets meer voor de zomer. Flamingo is mat, warm roze en staat heel fris. Een erg mooie kleur, maar nogmaals, iets meer voor de zomer.
 
 
 
Antique is totaal anders, maar ook geweldig. Hij is aan de donkere kant, rood/paars, taupe? Ehm ja, hoe kun je hem noemen. Het is in ieder geval een bijzondere kleur. Ik heb hem al een aantal keer gebruikt, maar je moet zeker oppassen. Hij is er donker en gaat daardoor erg snel vlekken.
 
 
De swatches slaan weer helemaal nergens op. De kleuren pakken totaal niet goed uit op beeld. Wel kan ik je vertellen, ze zijn prachtig! Zeker aan te raden, (misschien een idee voor Sinterklaas?..)
 
 
 
Sleek blushes zijn o.a. te koop bij www.themakeupspot.nl voor 4,95 per stuk. (Let op! Antique zit in de LE Vintage Romance en is tijdelijk verkrijgbaar.)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.