maandag 25 november 2013

Dr. Theiss Calendula Haut Balsam



Het wordt nu dan toch echt een stuk kouder en dat voel ik aan mijn huid. Om mijn benen glad en soepel te houden moet ik nu minstens twee keer per dag smeren. Ik doe dit steeds vaker met de Calendula Haut Balsam. Hij is geweldig mild, smeert heerlijk en ruikt echt goddelijk.
 
 
 Dr. Theiss, is dat het merk? Ik neem aan van wel, maar ken het helemaal niet. Ik heb het ook nog nooit eerder gezien, maar volgens mij kun je dit kopen bij verschillende natuurwinkels (misschien ook wel bij de Tuinen..)
 
De verpakking vind ik vrij vernieuwend, je ziet dit niet vaak. Clean wit met oranje letters en een zacht oranje bloem. Ik vind het er heel erg cute uitzien, het is echt leuk.
 
Je ziet het al, op de achterkant staat alles in het Duits. Misschien dat dit merk populair is in Duitsland, ik weet het niet.. Als je er meer over weet, laat het me dan weten. Ik ben erg benieuwd!
 
 
De crème smeert lekker en is zoals ik al zei ideaal om je benen mee in te smeren. Maar er is meer, (het begint al op een Tell Sell reclame te lijken jongens) hij is ook ideaal voor droge plekjes op je gezicht. Naast de goede werking vind ik de geur echt amazing. Het is moeilijk te omschrijven, maar als je hem tegenkomt móet je er gewoon even aan ruiken. Ik vind het geweldig, maar dat had ik je geloof ik al duidelijk gemaakt :).
 
Te koop bij de reform drogist voor een prijs van rond de 7,50

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.