zaterdag 23 november 2013

It's my birthday!


Lieve verjaardagskaart van mijn oom en tante
 
Yes, eindelijk! Vandaag is het zover, ik ben 15 jaar geworden. 15 jaar is eigenlijk helemaal niet zo oud, maar ik voel me op dit moment net bejaard. Mijn 15e levensjaar (ik ga nu mijn 16e in) was niet heel spannend, maar ik wel weer een aantal leuke dingen meegemaakt. Ik ben natuurlijk van de 2e naar de 3e klas gegaan en niet geheel onbelangrijk, ik heb mijn blog aangemaakt.
 
Nu ik dit schrijf zit ik ondertussen mijn persoonlijke Instagram foto's door te kijken. Wat me dan ten eerste opvalt, is dat er vooral veel foto's te zien zijn van eten, beauty en lieve vriendinnetjes. Daarnaast heb ik Instagram pas sinds 20 weken, en dat is niet zo lang als ik erover nadenk.
Toen ik 14 was, heb ik in de vakantie op een lief tekkeltje gepast, heb ik maatschappelijke stage gedaan en een groot stuk van mijn haar afgeknipt (voor mijn doen dan haha).
Op mijne 14e ben ik voor de derde keer met mijn beste vriendin op zomervakantie in Frankrijk geweest. Ik ben op kamp gegaan met mijn allerliefste team en heb vooral heel veel gezellige momenten beleeft met familie en vriendinnen. Ik heb geleerd wie er belangrijk zijn in mijn leven en leer mensen steeds beter kennen. Ook zit ik op dit moment nog steeds in een 'leerproces' (zoals mijn ouders het weleens noemen haha), wat betreft mijn plannen (plennen, geen plannen) en perfectionisme.

Nu ik 15 jaar ben, ben ik nog steeds van plan om door te gaan met al mijn leerprocessen ;) en natuurlijk met schrijven voor beauty by Diede. Ik heb er plezier in en dat is belangrijk. Tuurlijk, meer bezoekers zou hartstikke leuk zijn, maar dit is zeker al leuk genoeg om door te gaan!

Vandaag moet ik jammer genoeg gewoon naar school, maar dat gaat helemaal goed komen. Fijne vrijdag en heel erg bedankt voor het lezen!

2e en 3e foto van www.weheartit.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.