woensdag 20 november 2013

H&M mini shoplog (kleding, home en accesoires)


 
 
Een week geleden kon je mijn H&M wishlist zien. Uiteindelijk heb ik de servetten en de ketting besteld, maar de witte trui heb ik toch maar achterwege gelaten. Ik ben gegaan voor een gebreid rood vest met design en ik zal je zeggen, ik denk dat ik mijn musthave herfst/winter kledingitem gevonden heb!
 
 
Dit is het dus, de complete bestelling. Helaas roept H&M iedere keer weer dat je je producten binnen 2 werkdagen binnen kunt hebben, maar bij mij duurt het minstens een week. Op zich vind ik het niet erg om te moeten wachten, maar zeg dan ook niet dat het er snel zou zijn.
 
 
 
De ketting keurig verpakt, ik vind hem zo ontzettend mooi. Van die gouden statement schakelkettingen zijn op het moment heel erg hip, toch wilde ik net iets anders. Deze is perfect en net iets anders door de neon gele veter erdoorheen. Ideaal om je warme trui mee op te leuken.
 
 
Servetten (voor kerst misschien?) omdat ze onwijs cute zijn. En ja, ze kosten minder dan 1 euro, dus dan kan ik ze niet laten liggen.
 
 
 
Als laatste het meest geweldige vest/jasje ooit. Ik draag nooit rood maar in combinatie met de zwarte, gouden, grijze en witte tinten vind ik het geweldig. Hij is lekker warm door de wol die erin zit, dat vind ik in de winter wel fijn. Hij kriebelt wel heel ernstig, maar ik kan er goed tegen. Dit is echt zo'n item die je hele outfit onmiddellijk goed maakt. Een zwart shirtje eronder met een skinny jeans en ik kom de winter wel door.


Prijzen:

De prijzen weet ik niet meer exact maar nog wel ongeveer:
Gebreid vest met design: 19,95
Servetten: 0,95
Ketting neongeel: 6,95

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.