dinsdag 19 november 2013

TBS Vanilla Bliss Shimmer Lotion


 
 
En hier hebben we nummer 2 van de Bodyshop kerstcollectie. Vandaag laat ik jullie de Vanilla Bliss Shimmer Lotion zien. Hij is super cute en heel shimmery, kijk mee!
 
 
 
Shimmer lotion is leuk voor in de zomer om je benen mee in te smeren. Maar voor kerstmis vind ik glitterende lotion ook heel erg leuk. Het staat chique en feestelijk en is geweldig bij het kerstdiner met kaarslicht.
 
 
De verpakking is in ieder geval heerlijk Kerstig. Goud, wat natuurlijk altijd goed is met winterse ijsbloemen.
 
 
Jullie worden misschien langzaam gek van mij met m'n kritiek op geuren, maar ook voortaan heb ik er weer wat op aan te merken. Het is een hele sterke, warme vanillegeur. Ik moet er persoonlijk erg aan wennen maar ik wil je wel zeggen, het is heel erg persoonlijk, dus laat je daardoor niet beïnvloeden.
 
 
 
Waar het bij mij wat dit betreft om draait bij dit product zijn natuurlijk de glans en de glitters. En ja,  die zijn geweldig gelukt. Het geeft een mooie glans, maar of het nou warm of koel is kan ik niet goed plaatsen. Daarom is het juist een product voor iedereen, of warme of koele kleuren je nou beter staan? Het maakt niet uit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.