dinsdag 19 november 2013

Morgen: opening Primark Eindhoven



Morgen wordt de Primark in Eindhoven geopend. Ik ben daar super blij mee, want het is relatief dicht in de buurt bij mij. Helaas kan ik er niet bij zijn, want ik moet natuurlijk gewoon naar school. Daarnaast moet ik misschien juist blij zijn dat ik er niet bij kan zijn, want het wordt waarschijnlijk heel hectisch allemaal.

Primark gaat morgen (19 november) open om 11 uur.  De Eindhovense Primark wordt de eerste in het zuiden van het land. Wat helemaal leuk is, is dat het de grootste Primark van de Benelux wordt. Het bestaat uit vier verdiepingen en is 5400 vierkante meter.

In ieder geval, ik moet binnenkort naar Primark want ik kan het excuus: 'het is zover weg', niet meer gebruiken.

Zijn jullie van plan om naar de opening van Primark Eindhoven te gaan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.