woensdag 7 mei 2014

Gosh Frosted Sand Look - 07 Frosted Soft Coral


Met de Kruidvat 1+1 gratis actie kocht ik een lakje uit de Gosh Frosted Sand lijn. Normaal gesproken trekt Gosh me eigenlijk niet zo maar aangezien ik erg houd van koraal tinten én zand textuur op mijn nagels kon ik deze niet laten liggen. Vandaag een review/eerste indruk voor jullie.




Gosh vind ik best aan de prijzige kant maar ik vind niet dat je dit terug kan zien aan de verpakking. Het lijkt een beetje op een potje van Catrice, maar de verpakking van Catrice vind ik mooier. Het lettertype van Gosh vind ik wel mooi, maar daar blijft het dan ook bij.



De nagellak lakt prettig, zeker voor een liquid sand lakje. Ondanks dat de kleur best licht is, dekt de kleur in twee laagjes. Helaas blijf het niet zo lang zitten, maar dat heb ik vaker met zanderige nagellakken.



De kleur vind ik super leuk en perfect voor de lente. Hij doet me een beetje denken aan Call Me Princess van Catrice, misschien dat ik deze binnenkort nog wel naast elkaar laat zien. 


Ik vind dit een super mooi lakje, maar €7,29 zal ik er niet voor neerleggen. Gelukkig heb ik hem met 50% korting weten te scoren en als ik me niet vergis zijn er regelmatig kortingsacties bij Kruidvat.

Gosh Frosted Sand Look is te koop bij Kruidvat voor €7,29

10 opmerkingen:

  1. Ik vind hem toch wel erg mooi! Het lakje doet me ergens een beetje denken aan een lakje van Barry M, ik weet alleen niet hoe die heet. Fijne review! X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk dat je Barry M Princess (Textured Glitter) bedoeld. Die is nog net een tikkeltje mooier denk ik.

      Verwijderen
  2. Wat een mooi lakje! Dat zand effect vind ik echt super gaaf. Fijn dat hij ook in twee laagjes dekt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is zo vet! Lisa heeft de groene versie en volgens mij is ze helemaal weg van het lakje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super lief kleurtje, hij doet me denken aan 'Call me princess' van Catrice <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja inderdaad, Call Me Princess noemde ik ook al in het artikel. Ik heb ze nu naast elkaar geswatcht (komt later een artikel over denk ik), maar eigenlijk zijn ze nog best wel verschillend.

      Verwijderen
  5. Deze heb ik ook pas gekocht maar nog niet getest, ziet er mooi uit zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh dit vind ik een erg mooi lakje! Zo'n lief zomers kleurtje ook :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.