donderdag 8 mei 2014

(Her)ontdekt maart/april

Victoria's Secret en meer!

(Her)ontdekt is bij beauty by Diede een vast onderdeel maar niet per se maandelijks. Ik heb niet iedere maand nieuwe favorieten en dus deel ik ze pas als ik echt weer wat producten heb om te laten zien. Vandaag is het dan weer eindelijk zover, ik laat jullie mijn nieuwe favorieten zien.


Normaal gesproken heb ik ontdekte én herontdekte producten, maar deze keer echt alleen ontdekte. Ik dacht trouwens mijn fotografeer skills (ahum) in de strijd te gooien, maar het is toch iets anders uitgepakt dan gehoopt, maar goed. De producten heb ik in ieder geval op een spiegel gefotografeerd mocht je het willen weten :).


Essie Spin The Bottle is mijn nieuwe favoriete nagellakje. Ik ontdekte hem bij Vera Camilla en vanaf dat moment was ik verkocht. Ik merk dat ik de laatste tijd gewoon een beetje meer naar nude (of lichte) kleurtjes trek voor op mijn nagels dan neon tinten. Ik zat nog te twijfelen tussen deze of Peach Neglige van Loreal maar daar is de dekking toch een stuk slechter van. Spin The Bottle is oprecht een favoriet en ik heb hem al heel vaak gedragen.


Het tweede product heb ik nu iets meer dan een maand en heb ik echt iedere dag gebruikt. Toen ik hoorde dat Victoria's Secret tijdelijk bij Etos verkrijgbaar was, ben ik meteen een kijkje gaan nemen. Ik nam Simply Breathless mee en daar heb ik absoluut geen spijt van gehad, wat een geweldige geur!


Dan een super zachte blush kwast van Ecotools. Ik dacht altijd dat ik fijne budget kwasten had, maar zodra ik deze probeerde, ben ik meteen van gedachten veranderd. Ecotools is echt anders dan andere budget kwasten, veel zachter en een hele fijne vorm. 


Heb ik het over een blushkwast dan hoort daar natuurlijk ook een blush bij. Ik schreef al een review (met swatches) over deze beauty en toen merkte jullie ook al op: wat een pigment, w a u w. Het is een prachtige abrikooskleurige tint met glans, perfect voor dit mooie lenteweer.


Mocht je net als ik niet van vette reinigers en teveel gedoe houden dan zou ik zeker een keer een micellair reinigingswater proberen. Als ik laat thuis kom en geen zin heb om mijn gezicht compleet te reinigen dan pak ik deze erbij, haal ik even een watje over mijn gezicht en klaar is kees. Je hoeft het niet af te spoelen en het laat ook geen (vet) laagje achter ofzo. Toppertje!


Over dit product kan ik niet zo heel veel vertellen. Deze deodorant is gewoon anders dan andere deo's. Absoluut niet te vergelijken met een spuitbus of een roller. Je moet het gewoon echt een keer proberen om te weten waar ik het over heb.


Dan als allerlaatste een product waarvan ik altijd dacht dat het onzin was. Toch had ik wel een aantal goede reviews gelezen en toen ik een bestelling bij E.L.F. deed kon ik het toch niet laten. Deze mist zorgt ervoor dat je make-up er natuurlijker opzit en daarnaast dat het iets langer blijft zitten. Dat het langer blijft zitten vind ik nog niet eens zo geweldig, maar als je een poedergezicht hebt en dit eroverheen doet, ziet het er zoveel natuurlijker uit. Mocht je gaan bestellen bij Eyes Lips Face, dit moet je proberen.

En dat was het dan voor de maanden maart en april. Nu ik (bijna) klaar ben met schrijven besef ik wel dat het nogal veel producten zijn, maar dat moet voor een keer ook kunnen.

Reviews van genoemde producten:

Hebben jullie ervaring met een van deze producten of hebben jullie zelf favorieten?

5 opmerkingen:

  1. Die mist van ELF lijkt me erf fijn! Leuk artikel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, hij is echt super! Mocht je een bestelling plaatsen bij ELF dan zou ik deze er zeker bij nemen.

      Verwijderen
  2. Leuke spulletjes!
    Ik ben zelf benieuwd naar het micellair reinigingswater van Garnier.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat water van Garnier lijkt me heel fijn!
    Mooie foto's

    Liefs, Daphne
    www.fashionismyfantasy.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.