zaterdag 10 mei 2014

Instagram foto's april & mei 2014


En we gaan weer even zeven weken terug in de tijd. Beauty by Diede heeft natuurlijk een Instagram account en vandaag ga ik jullie weer laten zien wat ik de afgelopen tijd heb gepost. Misschien een beetje saai als je me al volgt op Instagram, maar aan de andere kant is het ook wel leuk om alles op een rijtje te zien. Mocht je me nog niet volgen dan moet je dat zeker even doen natuurlijk.

Instagram: beautybydiede



Dit is alweer 7 weken geleden en toen kocht ik veel te dure watjes, een Dove deo en een micellair reinigingswater. De deo en het reinigingswater zijn nieuwe favorieten van mij geworden.


Deze ketting spotte ik bij Shoeby Shop, ik vind hem aan de dure kant, maar als die een tientje kostte had ik het wel geweten.


Nagels lakken met Essie Mint Candy Apple.


Ik kocht Simply Breathless van Victoria's Secret bij Etos en inmiddels behoort hij tot mijn favorieten.


Dat ik bestelde bij Eyes Lips Face lijkt al eeuwen geleden. Ik was niet over alles even tevreden, maar er zaten een paar super goede producten bij.


Ik spotte het eerste madeliefje.


Nagels gelakt met een mintgroene matte kleur van Flormar.


Ik vroeg aan jullie of ik dit shirtje zou bestellen bij Bershka. Ik heb hem besteld, maar ook gelijk weer teruggestuurd. Het shirt staat het model prachtig, maar bij mij leek het net een pyjama.


Lekker sapje drinken in Den Bosch.


Ik ging langs bij Kruidvat en kocht het MUA Undress Me palette. Nu ik deze foto weer zie, besef ik hoe prachtig het oogschaduwpalette is. Ik heb hem alleen nog veel te weinig gebruikt, ooglooks maken vind ik moeilijk, héél moeilijk.


En ik kon voor het eerst dit jaar mijn ballerina's weer aan.



De tentoonstelling Birds of Paradise van het Mode Museum in Antwerpen. Ik heb prachtige ontwerpen (en jurken) gezien met de meest geweldige veren.


Ooh jongens, ik ben dol op avocado.


Dit is serieus een van de lekkerste toetjes (uit de supermarkt) die ik ooit heb gegeten. Het is de 'Dolce Limone' van C100. Smaakt ontzettend lekker zuur met een vleugje zoet en is super zacht en luchtig, aanrader!


Hebben jullie wel eens 'egg in a basket' gemaakt? Ik maak dit regelmatig maar het mislukte serieus áltijd. Deze foto maakte ik toen die voor het eerst echt goed lukte. Ik vind het er echt heel gaaf uit zien.

En dat waren de Instagram foto's weer van afgelopen maanden. Mocht je op de hoogte gehouden willen worden van mijn foto's, volg me dan zeker even op Instagram. Ik ben te vinden onder beauty by Diede.

Instagram: beautybydiede

1 opmerking:

  1. Leuke foto's. Ik ben heel erg nieuwsgierig naar het micellair water. Die ooglooks komen vanzelf wel, vroeger kon ik er helemaal niks van maar nu wil het wel aardig lukken! En ja, ik maak soms ook wel eens "egg in a basket" so jummy.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.