maandag 12 mei 2014

Favoriete lente nagellakjes 2014


Aan het weer is het niet echt te zien dat het lente is, maar dat is het toch echt. Om de lente toch een beetje dichterbij te halen kan je wel hele mooie lente tinten op je nagels dragen. Inmiddels heb ik een aantal kleuren verzameld die ik veel draag en die wil ik graag met jullie delen. Denk aan nude tinten, zanderige texturen, matte effecten, roze, mintgroen en babyblauw.

De eerste en ook gelijk mijn ultieme favoriet is Spin The Bottle van Essie. Een perfecte lichte cappuccino kleur die overal bij staat. Ik vind dit echt een hele makkelijk kleur, twee laagjes en je bent klaar.


De tweede kleur is een prachtige mintgroene, matte kleur. Matte effecten zijn misschien een beetje wennen op je nagels, maar ik vind het wel wat hebben. Helaas heeft deze geen naam, maar wel een nummer namelijk Matte M04. Flormar is alleen verkrijgbaar in Amsterdam in Nederland, maar mocht je er langs komen dan zou ik zeker even een kijkje nemen.


Draag ik deze kleur dan krijg ik ontzettend veel complimentjes. Voor de mensen die dan vragen welke kleur ik draag: het antwoord daarop is Bourjois Adora Bleu. Ik vind dit een onwijs mooie babyblauwe kleur perfect voor de lente. Ik denk dat deze kleur nog mooier staat als je zongebruinde handen hebt.


Hier heb je pas geleden een review over gezien. Het is een zanderig lakje in een prachtige koraal roze kleur. Toch weer eens wat anders dan een standaard glanzend nagellakje.


Dan een lak die je in mijn 5 favorieten van 2013 hebt kunnen zien. Ik ben er nog steeds helemaal gek op en op het moment dat ik dit artikel typ, draag ik hem ook op mijn nagels. Het is een roze kleur, niet te licht, niet te donker en zeker niet al te standaard. Ik vind hem gewoon echt geweldig, zeker omdat hij prima dekt in twee laagjes.


Als allerlaatste een kleur uit de Les Blancs lijn van L'oreal. Hier kan ik eigenlijk heel kort over zijn, perfecte witte kleur met een vleugje perzik er doorheen. Net weer wat anders dan een witte typex kleur op je nagels en van dat lichte perzik hou ik toch wel heel erg.

Yes, ik heb eindelijk een nagelwiel. Geen rare swatches meer op een blaadje ;).

En dat waren mijn favoriete lente nagellakken alweer. Ik hoop dat het weer snel omslaat en dat we dan eindelijk opnieuw kunnen genieten van het prachtige, zonnige lente weer.

Bedankt voor het lezen en vergeet ook zeker even niet te laten weten wat jouw favoriete lente nagellakje is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.