maandag 5 mei 2014

Mijn favoriete sieraden van WebStash - wishlist

Dit artikel is ook op de blog van WebStash verschenen.


Ik begin steeds meer van sieraden te houden. Ze maken je outfit af en zorgen voor net wat extra's. Ik ben dol op statement sieraden en draag ze regelmatig. Nou heeft Webstash ontzettend veel mooie sieraden die helemaal in mijn straatje passen. Vandaag ga ik jullie dan ook mijn favorieten sieraden van WebStash laten zien.





Allereerst kijk nou hoe leuk dit gefotografeerd is, die krant eronder zorgt echt voor een heel mooi plaatje. Zoals ik al zei houd ik heel erg van statement sieraden, maar dit exemplaar vind ik ook erg mooi. Het is een (nep) gouden armbandje met kleine hartjes, heel minimalistisch. Met een paar andere leuke armbandjes kun je het wat opvallender maken als je wilt (armcandy), maar het armbandje op zich is van zich zelf al heel elegant.



Het tweede item dat op mijn wishlist staat is wel een statement sieraad. Toen ik deze zag begon mijn hart onmiddellijk sneller te kloppen. Het kettinkje is goud, gecombineerd met helder blauw, crème wit en zwart. Dit zorgt voor een hele mooie combinatie. Ik denk dat dit prachtig staat op een simpel crème wit blousje.



Statement oorbellen heb ik nog niet, maar nu ik dit plaatje zie vraag ik me onmiddellijk af waarom ik deze nog niet in mijn collectie heb zitten. Voor wie mij volgt weet wel dat ik dol ben op pastel en ik denk dan ook dat deze prachtig staan bij een donutknot of vlecht om deze mooierds extra op te laten vallen.



Dit vind ik nou zo'n armband die geen andere sieraden meer nodig heeft. Doe deze om je pols en je bent ready to go. Je kunt het klassiek combineren met een jurkje en een stel pumps of casual met een spijkerbroek en sneakers.



Het allerlaatste sieraad dat een plekje heeft gekregen op mijn wishlist is een mintgroene statement ketting. Mint groen vind ik op en top zomers en is wat mij betreft super leuk om te combineren met geel. Misschien een beetje wennen die combi, maar ik vind pastel geel en mintgroen heel mooi met elkaar matchen.

En dat was mijn wishlist van WebStash. Mocht je de webshop nog niet kennen dan zou ik er zeker een kijkje nemen. Ze hebben namelijk ook nog hele leuke kleding en accessoires. 


6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke sieraden! De statement oorbellen en het goudkleurige armbandje met hartjes zijn mijn favorieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke wishlist! Ik ben de laatste tijd ook ontzettend veel bezig met sieraden:)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuke wishlist, ik vind het voorlaatste armbandje het mooist!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. die ketting ziet er ook prachtig uit mooie items meis liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ahw wat gaaf! De grotere oorbelle hangers, heb ik in ketting vorm :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.