maandag 31 maart 2014

L'oréal Color Riche - 856 Peach Neglige


Aankomende dagen wordt het prachtig weer en daarom pakte ik Peach Neglige er weer een keertje bij. Ik ben nog altijd dol op dit kleurtje en toen bedacht ik me ineens dat ik er nog nooit een review over had geschreven...



De flesje van L'oréal zijn vrij klein en dat vind ik normaal gesproken prima, ik krijg een nagellak toch bijna nooit op. Echter vind ik het bij dit kleurtje wel jammer, ik vind hem zó mooi dat deze nog best een snel op zou kunnen gaan.



Het lakje komt uit een pastel lijn, Les Blancs. De pastel lijnen lijken ieder jaar het zelfde, maar L'oréal heeft iets nieuws. Het is geen pastel, maar nog lichter dan pastel. Eigenlijk zou je kunnen zeggen dat het tegen het wit aanzit, maar dan met een vleugje kleur.



Van te voren had ik vele reviews gelezen en daarin las ik dat ze met twee laagjes perfect dekken. Nou jongens, dat vind ik heel knap, want bij mij dekt het met drie laagjes oke. Ik weet niet hoe de meeste bloggers het voor elkaar krijgen om het met twee laagjes goed te laten dekken, maar dat terzijde. 


Eigenlijk kan ik niet helemaal positief over dit lakje praten, ik vind drie laagjes toch wel veel. Ondanks dat ben ik wel dol op de lak. De kleur vind ik ontzettend vernieuwend, de nagellak lakt prettig en het kwastje is ook goed. Prima kwaliteit en een geweldige kleur!

L'oréal Les Blancs Nail Polishes zijn te koop bij de drogist voor €5,99



5 opmerkingen:

  1. Jammer dat je het vindt tegenvallen want ik vind de kleur echt prachtig <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi kleurtje, jammer dat je er niet tevreden over bent. Maar 3 laagjes is inderdaad wel veel...
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Over de dekking ben ik inderdaad niet helemaal te spreken, maar ik ben er verder wel heel tevreden over hoor :). De kleur is fantastisch en hij lakt echt fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer dat hij pas dekt in 3 laagjes. Maar wel heel mooie kleur!
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.