dinsdag 20 januari 2015

Beauty shoplog: winkelen met korting


En ik heb heb weer eens shoplog voor jullie. Deze keer met alleen maar producten die ik met korting heb gekocht. In totaal heb ik €17,34 'bespaart', dus kijk gauw mee.






Shampoos heb ik nog genoeg staan, maar aangezien ik conditioners altijd sneller op maak had ik er weer een nodig. Ik wilde er wel een van Guhl uitproberen en toen ik zag dat bij Etos de tweede gratis was sloeg ik mijn slag. Ik kocht Vochtherstel en Pluiscontrole samen voor €6,15.

Normale prijs:
Guhl Vochtherstel: €5,59
Guhl Pluiscontrole: €6,69
€12,30

Nu samen voor:
 €6,15

Korting:
€6,15

Etos geldig tot en met 25 januari 2015


Ook kocht ik bij Etos een Babylips. Mijn favoriete Babylips Intense Care was op gegaan en toen ik zag dat ze in de aanbieding waren kon ik mezelf niet in houden. 

Normale prijs:
€3,69

Nu voor:
€2,50

Korting:
€1,19

Etos geldig tot en met 25 januari 2015


Als je beauty by Diede op Instagram volgt, had je kunnen zien dat ik mijn stash had uitgezocht en een aantal nagellakken had weggegooid. Ik vond het tijd voor wat nieuwe kleurtjes en aangezien Essie hele goede lakjes heeft, kocht ik er twee. Bij Etos kreeg je 50% korting op de hele Neon Collectie en bij DA waren alle (!) lakjes van Essie €5,00. Natuurlijk verschilt het per filiaal of er korting is op Essie, maar je kunt altijd even kijken. Ik weet niet of Essie uit de schappen van DA gaat verdwijnen, maar daar leek het wel op..

Normale prijs: 
€9,99 per stuk

Nu samen voor: 
€10,00

Korting:
€9,98



In totaal betaalde ik voor deze vijf producten dus €18,65 en heb ik €17,34 bespaart. Dat noem ik nog eens slim inkopen haha. 


En dat is alles wat ik heb gekocht bij Etos en DA. Nog even één dingetje dat ik graag wil zeggen. Er zijn de afgelopen twee weken geen reviews online gekomen, terwijl de reviews volgens mij juist het meest in de smaak vallen. Ik ga mijn best doen om er binnenkort weer een aantal te schrijven, maar ik kan natuurlijk niet altijd speciaal voor mijn blog nieuwe producten kopen. Dankjewel voor het lezen!

5 opmerkingen:

  1. Heerlijk he om te shoppen met korting? Ik doe dat ook zo graag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die lakjes van Essie zien er goed uit! Ik ga ook maar gauw bij de DA kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt jezelf echt rijk gekocht zo te zien! :p
    Mooie producten heb je gekocht! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Enorm rijk haha. Het voelt toch een beetje alsof ik €17,34 verdient heb.

      Verwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.