zondag 18 januari 2015

Kijkje tussen mijn doucheproducten


Het is tijd om eens een kijkje te nemen tussen mijn doucheproducten. Ik laat jullie zien wat ik in de badkamer heb staan en wat ik op dit moment gebruik.


Voordat we beginnen moet ik toch nog even iets kwijt. Bij mij is het heel vaak het geval dat ik een product gebruik totdat het bijna op is en dan begin ik aan een nieuwe. Heel stom, want zo houd ik heel veel 'restjes' over. Daarom staan er nu heel veel producten in mijn badkamer die ik moet opmaken.


Ik begin met de shampoos, dit is Herbal Essences Beautiful Ends. Ik vind van alle Herbal Essences shampoos die ik heb geprobeerd deze het lekkerst. Herbal Essences ruikt altijd heel lekker sterk en daar houd ik wel van. Er zit nog ongeveer één vierde in, dus ik ga proberen deze op te maken.


Ook Andrélon Zomer Blond vond ik in het rekje, maar deze heb ik eruit gehaald. Ik ga proberen om eerst die van Herbal Essences op te maken en als de zon weer iets meer gaat schijnen is deze aan de beurt.


L'oréal Elvive Hydra-Krul is hetzelfde verhaal. Op het moment dat Herbal Essences opgemaakt is, ga ik deze weer gebruiken. Ik denk dat er nog ongeveer de helft aan product in zit. Deze shampoo zorgt voor iets meer glans en het accentueren van de natuurlijke krul in het haar. Ik vind hem prima, niet bijzonder, gewoon basic.


Over naar de conditioners. Eerst probeerde ik altijd een shampoo en een conditioner uit dezelfde lijn te gebruiken, maar mijn conditioner gaat altijd eerder op. Sinds kort koop ik daarom gewoon een losse conditioner en shampoo. Dove Pure Care Sublime Oil is een wat duurdere lijn, maar ik vind het zeker het geld waard. Ruikt lekker, is heel voedend en zorgt echt voor minder pluis. Als er een aanbieding is, ga ik deze zeker opnieuw kopen.


En nog een conditioner, maar dan van een onbekender merk. Op dit moment probeer ik de Argan Oil Conditioner op te maken. Hij was echt heel erg goedkoop, maar ik vind hem aan de dunne kant waardoor ik hem iets minder fijn vind. Ben je toch opzoek naar een goedkope, basic conditioner dan zou ik eens bij DA kijken (daar heb ik deze gekocht).


Op het gebied van douchegel gebruik ik The Body Shop heel graag. Ik heb er twee in de douche staan, Vineyard Peach en Shea. Vineyard peach is wat frisser en gebruik ik vaak in combinatie met de bodysplash en Shea is heel zacht voor je huid. In allebei de verpakkingen zit nog maar een klein laagje dus hier zal ik binnenkort afscheid van moeten nemen.


Etos Welterustenbadje kun je ook prima als douchegel gebruiken. De douchegel ruikt naar Lavendel en daarom heel lekker om voor het slapen te gebruiken. Ik vind dit zo'n basic douchegel, dat ik hem niet per se opnieuw zou kopen, maar fijn is deze wel.


Als laatste een product dat ik voor mijn gezicht gebruik. Ik gebruik al jaren Zarqa Pure Skin Cleansing Wash, maar eigenlijk is deze iets te uitdrogend voor mijn huid. Zodra deze op is, ga ik weer een zachte Kruidvat Cleansing Wash kopen. Scheelt heel erg in prijs en is niet zo uitdrogend.


En dit is alles wat er bij mij onder de douche staat. Ik heb nog wel meer producten die gesloten zijn, maar die staan niet in de badkamer.

1 opmerking:

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.