donderdag 15 januari 2015

The Beautyblogger Tag


Ik heb deze tag al bij meerdere bloggers voorbij zien komen en het leek mij ook wel leuk om het in te vullen. Klik verder om mijn antwoorden op de vragen te lezen.


1. Is je haar stijl of gekruld van zichzelf?

Mijn haar is absoluut niet stijl. Ik heb heel droog, krullend haar met veel pluis.

2. Verf je je haar zelf of bij de kapper?

Op dit moment heb ik mijn natuurlijke haarkleur, maar ik heb het één keer geverfd. Dat deed ik in mei 2013 samen met mijn moeder, gewoon thuis in de badkamer.

Bron: We Heart It

3. Draag je altijd make-up?

Niet altijd, maar wel vaak. Als ik naar school ga draag ik altijd make-up, maar in het weekend als ik even snel de deur uit moet bijvoorbeeld niet.

4. Hoelang ben je bezig met je make-up?

Als ik naar school ga rond de 10 minuten. Heb ik meer tijd dan kan dat uitlopen naar 30 minuten maar dan kijk ik ondertussen YouTube filmpjes.

Bron: We Heart It

Wat doe je eerst: je gezicht of je ogen?

M'n gezicht. Ik snap dat je ogen soms eerst handiger zijn, maar ik doe dat eigenlijk nooit.

Hoevaak lak je je nagels?

Ik denk gemiddeld zo'n drie keer per week. Drie of vier jaar geleden deed ik het nog iedere dag, maar dat zou ik nu echt niet meer kunnen.

Eigen foto

Lak je je teennagels ook in de winter?

Ja, absoluut! Ik draag natuurlijk geen slippers ofzo, maar ik heb wel gewoon momenten waarop ik me moet omkleden (gym en korfbal) en dan vind ik dat gewoon leuk. Als ik er nu over nadenk mag ik dat wel weer eens doen.

Wat is je favoriete parfum?

De afgelopen tijd heb ik Apple Roxanne eau de toilette veel gedragen.

Bron: We Heart It

Hoe ben je op de naam van je blog gekomen?

Ik zou deze naam absoluut niet opnieuw kiezen, maar het spreekt eigenlijk voor zich. Ik ben Diede en ik schrijf over beauty.

Lees je de comments op je artikelen?

Ja tuurlijk! Ik vind comments één van de leukste dingen van het bloggen. Ik lees alles en als iemand een vraag heeft probeer ik die altijd te beantwoorden. Daarnaast probeer ik ook de site te bezoeken van de persoon die een reactie heeft achtergelaten.

1 opmerking:

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.