dinsdag 1 april 2014

Tip: Victoria's Secret body splashes bij Etos


Ik had voor vandaag eigenlijk geen artikel op de planning staan, maar Etos heeft nu zo'n leuke aanbieding dat ik dit even met jullie wilde delen. Vanaf 31 maart t/m 13 april kun je 3 verschillende Victoria's Secret body splashes kopen voor €10,- per stuk. Ik zelf heb Simply Breathless met freesia & mandarin (de gele) gehaald. Victoria's Secret is heel moeilijk te verkrijgen én als ik me niet vergis zijn ze normaal rond de 12 euro. Dubbel zo leuk, dus ik zou snel even gaan kijken want OP=OP

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.