maandag 20 juli 2015

Rituals 3x foaming shower gel sensation


De foaming shower gels zijn misschien wel de bekendste producten van Rituals. Waarschijnlijk heb je ze zelf dan ook weleens gebruikt of op zijn minst in de winkel zien staan. Inmiddels hebben wij er thuis drie en dus vond ik het tijd worden om er een review over te schrijven.


Er zijn zes geuren te koop waarvan ik er drie heb: Yogi Flow, Happy Buddha en Hammam Delight. Volgens Rituals zelf is het "Een fenomenale douchegel die verandert in goddelijk zacht schuim."



Yogi Flow

Yogi Flow is Glanzende rode flacon met een zilver pompje en een lichtroze (soort van) bloem erop. Volgens de site combineert Rituals de eeuwenoude Ayurvedische ingrediënten verzachtende Zoete Amandelolie & Indiase Roos. Dit is de meest zoete, bloemige geur van de drie en wat mij betreft ook gelijk de lekkerste.




Hammam Delight

Hammam Delight's verpakking is glanzend lichtblauw en een zilver pompje. Volgens de site combineert deze geur de aromatische en revitaliserend eigenschappen van Verfrissende Eucalyptus en Rozemarijn. Dit is een hele goede geur om te gebruiken na het sporten of om mee wakker te worden. Persoonlijk houd ik niet zo heel erg van eucalyptus, dus dit vind ik de minst lekkere van de drie. Mocht je wel van eucalyptus houden, het werkt alsnog erg goed dus dan kan ik hem toch aanraden. Geuren zijn nou eenmaal persoonlijk.




Happy Buddha

Happy Buddha is een oranje, matte flacon met een wit pompje. Het is een hele frisse, fruitige geur en dat komt door de mandarijn. Happy Buddha zou de frisse kracht van Mandarijn met Yuzu moeten combineren. Ook dit is een geur om mee wakker te worden: fris en fruitig!

Edit: Happy Buddha is nog wel te koop, maar niet meer met Organic Mandarin & Yuzu. Er is een vernieuwde geur die nog steeds Happy Buddha heet maar dan met Sweet Orange & Cedar. Dankjewel Veronique :)!





Alle drie schuimen gewoon ontzettend goed en dat is wat het zo leuk maakt. De flacons zien er ook nog eens vrolijk, maar toch chique uit en dan is het totaal plaatje compleet. Zoals ik al zei is Yogi Flow mijn favoriet, maar ik kan ze alle drie aanraden. Leuk voor jezelf of als cadeautje.

Rituals Foaming Gel Sensation is te koop voor €8,00 per stuk.

3 opmerkingen:

  1. Het is wel degelijk mandarijn die je hebt, maar ondertussen bestaat deze niet meer en is hij vervangen door de geur die ook de bodycrème uit die lijn heeft: Sweet Orange & Cedar Wood! ;-)
    Ik vind van deze drie ook de Yogi Flow het lekkerst! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je oplettendheid :), heb het erbij gezet in het artikel.

      Verwijderen
  2. Ik heb ze ook alle drie in huis en ze zijn allemaal heerlijk! Ik vind het moeilijk om een favoriet te kiezen, al ga ik toch maar voor Happy Buddha dan :D

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een comment achter laat. Woordverificatie is niet nodig en anoniem een berichtje achter laten kan ook. Als je een vraag hebt, probeer ik die zo goed mogelijk te beantwoorden.